2010-06-03, 22:21
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1

#6 (Norrort) Medelbra ganska lös massage av en ung ganska söt tjej. Erbjudandet kom. Det var OK men inte fantastiskt.

#7 (Norrort) Mycket bra massage av en charmig tjej. Hon knäckte rätt ryggen som var lite stel och körde lite sjukgymnastikövningar. Sen kom extraerbjudandet och även den saken kunde hon mycket bra. För att öka min inspiration ytterligare satte hon sig ovanför mitt ansikte. Naken. https://static.flashback.info/img/smilies2/innocent.gif

#9 (Norrort) Alla tecken verkade rätt: Primitiv lokal, snygg, sexig, ung tjej, mjuk behaglig massage och Bromma (det var mycket Bromma i början av tråden, nu verkar trenden ha växlat till söderort, är söderort bättre?). Efter nästan en timme fick jag en fråga på svårbegriplig svenska, något med huvud. Jag tackade ja och fick mina tinningar masserade. Det var visserligen ganska skönt men..https://static.flashback.info/img/smilies2/unsure.gif

#10 (Norrort) Hyfsat bra massage av en snygg tjej. När hon utförde sin extramassage var hon noga med att jag skulle vara tyst och inte flämta. Det var inte lätt. Hur kunde hon få sina händer att kännas som omväxlande en mun och ibland något ännu skönare?
Vilka norrorter var det? Om, det nu går att berätta
Citera
2010-06-03, 22:39
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laukanen
Mardrömsscenariot är ju om man legat och blundat hela tiden och fantiserat om en 20-årig thaitjej och sen vaknar av att Helle Klein sitter där med majonäs i ansiktet.

Mycket stockholm här verkar det som. Dags att flytta ifrån sveriges framstjärt kanske.....
Citera
2010-06-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Det är jag som är "killen". ShitPomFritt, du har fått svar via pm - men jag förstår inte heller vad som går "fel" för dig. Det är ju synd att du inte tror på flera av oss längre - vi som är seriösa, hänger ju inte på det här forumet för att trolla och ljuga. Vi gör det för att seriöst upprätthålla ett
info-nätverk som ger oss information om bra (eller dåliga) massageställen dit man kan gå för att få en avkopplande stund.
Mvh/ Gentleman007

OK!
Kan väl säga så här nu då:
Jag tror på er nu....
Citera
2010-06-05, 15:45
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
OK!
Kan väl säga så här nu då:
Jag tror på er nu....

Berätta hur det gick till
Man blir ju nyfiken efter ditt senaste besök
Citera
2010-06-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Berätta hur det gick till
Man blir ju nyfiken efter ditt senaste besök

Berättar mer sen, kortfattat: Under förväntan...
Citera
2010-06-05, 17:35
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Berättar mer sen, kortfattat: Under förväntan...

samma ställe där du höll på att bli halshuggen=?
Citera
2010-06-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
samma ställe där du höll på att bli halshuggen=?

haha... Vem vet!?

Till saken hör att jag faktiskt blev ganska besviken... Det var lite, vad ska man säga... oengagerat utfört... lite så där... slentrianmässigt... vet inte om det var rätt ord.. men ja... du fattar nog?

Till en bröjan var det grymt nice! Hon masserade pungen.. smorde in kuken med en halv flaska olja kändes det som.. och så vidare med ganska nice grejer... efter ett par minuter övergick det hela till något som verkade väldigt tråkigt för henne... efteråt gick hon bara.. hörde hur hon tvättade händerna.. kom tillbaka och torkade av mig med papper.. på ett sätt som jag upplevde det som, att hon tyckte det var lite äckligt.

Efteråt fortsatte hon med massagen som ligger i medelklass på kvalitet. Ganska bra. Jag gillar när de använder knä etc för att massera.. när de klättrar upp på mig så att säga. Det tycker jag är najs!

Vet inte vad ni andra säger, har ni samma erfarenheter...? Att det är ganska oengagerade happy endings?? Eller jag ska ge mig ut i djungeln och leta upp en till innan jag slutgiltigt bestämmer vad jag ska tycka?
Citera
2010-06-05, 18:19
Medlem
Ge inte upp… Det finns en del engagemang där ute om man letar. Men man får leta, och acceptera att alla tjejer inte är överförtjusta i att leverera HE på jobbet. Min erfarenhet är att antingen har jag tur och hittar en tjej som är riktigt begåvad och tjänstvillig, eller så hittar jag nån som kemin stämmer med och att det leder till riktigt trevliga saker på sikt. Hur som helst så kräver det en del investeringar…

Citat:
haha... Vem vet!?

Till saken hör att jag faktiskt blev ganska besviken... Det var lite, vad ska man säga... oengagerat utfört... lite så där... slentrianmässigt... vet inte om det var rätt ord.. men ja... du fattar nog?

Till en bröjan var det grymt nice! Hon masserade pungen.. smorde in kuken med en halv flaska olja kändes det som.. och så vidare med ganska nice grejer... efter ett par minuter övergick det hela till något som verkade väldigt tråkigt för henne... efteråt gick hon bara.. hörde hur hon tvättade händerna.. kom tillbaka och torkade av mig med papper.. på ett sätt som jag upplevde det som, att hon tyckte det var lite äckligt.

Efteråt fortsatte hon med massagen som ligger i medelklass på kvalitet. Ganska bra. Jag gillar när de använder knä etc för att massera.. när de klättrar upp på mig så att säga. Det tycker jag är najs!

Vet inte vad ni andra säger, har ni samma erfarenheter...? Att det är ganska oengagerade happy endings?? Eller jag ska ge mig ut i djungeln och leta upp en till innan jag slutgiltigt bestämmer vad jag ska tycka?
Citera
2010-06-05, 18:20
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
haha... Vem vet!?

Att de upplevt det äckligt har jag aldrig varit med om...men man har ju varit med om HE som känts väldigt oangagerade.
Men de flesta HE man fått har varit grymma
Citera
2010-06-05, 20:39
Medlem
hej är det vanligt med bb i stockholm?
Citera
2010-06-05, 21:40
Medlem
Inte vanligt, tror jag. Men det förekommer. Sen beror det väl på vad man är beredd att betala...
Citera
2010-06-05, 21:45
Medlem
Det är väldigt blandad kvalitet tycker jag, men de något äldre brukar vara bättre både på massage och annat.

Citat:
haha... Vem vet!?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in