Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
samma ställe där du höll på att bli halshuggen=?
haha... Vem vet!?
Till saken hör att jag faktiskt blev ganska besviken... Det var lite, vad ska man säga... oengagerat utfört... lite så där... slentrianmässigt... vet inte om det var rätt ord.. men ja... du fattar nog?
Till en bröjan var det grymt nice! Hon masserade pungen.. smorde in kuken med en halv flaska olja kändes det som.. och så vidare med ganska nice grejer... efter ett par minuter övergick det hela till något som verkade väldigt tråkigt för henne... efteråt gick hon bara.. hörde hur hon tvättade händerna.. kom tillbaka och torkade av mig med papper.. på ett sätt som jag upplevde det som, att hon tyckte det var lite äckligt.
Efteråt fortsatte hon med massagen som ligger i medelklass på kvalitet. Ganska bra. Jag gillar när de använder knä etc för att massera.. när de klättrar upp på mig så att säga. Det tycker jag är najs!
Vet inte vad ni andra säger, har ni samma erfarenheter...? Att det är ganska oengagerade happy endings?? Eller jag ska ge mig ut i djungeln och leta upp en till innan jag slutgiltigt bestämmer vad jag ska tycka?