2010-06-01, 19:58
Medlem
Va på ett Thaimassage ställe i brandbergen idag. fick HE av en äldre dam(40-50år)....HE var bra men massagen var sådär och själva stället var lite sunket.
Citera
2010-06-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Min erfarenhet säger att du ska söka dig söderut för mer än HE. Däremot bjuder norra sidan på HJ och ett och annat BJ.

Det finns ju ställen som inte erbjuder HE alls, och det har jag stött på på både norra och södra sidan. Men dom som aldrig lyckats få HE förstår jag inte hur dom gjort. Det är en bedrift att misslyckas om man provat fler än typ 2 ställen.
VAd betyder HJ?
Citera
2010-06-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bricce
VAd betyder HJ?

H = Hand
J = Job
Så det faller sej ganska naturligt att att handlar om ett s.k handjob
eller på ren Svenska, en avrunkning.
Citera
2010-06-02, 01:09
Medlem
Hej!

Fick ikväll BTB, BJ, MassageProsten och BB i Söderort.
Det var lärorikt. Jag drog när det var en kvart kvar.
Vet nu att ålder och personkemi spelar in mer än jag trott.
Hade kunnat vara utan, det va inte kul alls. Gav inget.
Säger mer om mig än massösen som inte gjorde något fel.
Bara inte alls min typ.

Fick larvigt starka känslor för en tjej som gav HE tidigare
Nog kommit fram till att det gjorde nog biffen för mig.
BB med någon som inte är min påse -- kändes bara trist och meningslöst.

BTB va inte min grej heller tydligen.
Bortkastad kväll. Men nyttig historia.

Konstigt nog kändes det även trist när massösen pratar bra svenska.
Tappade lite mystik på något knäppt sätt.

\M
Citera
2010-06-02, 11:59
Medlem
det är det fina med handjobb, kan vara otroligt bra även med noll personkemi. för övriga tjänster måste man känna attraktion och ngn form av connection.
Citera
2010-06-02, 12:35
Medlem
Laukanens avatar
Mardrömsscenariot är ju om man legat och blundat hela tiden och fantiserat om en 20-årig thaitjej och sen vaknar av att Helle Klein sitter där med majonäs i ansiktet.
Citera
2010-06-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laukanen
Mardrömsscenariot är ju om man legat och blundat hela tiden och fantiserat om en 20-årig thaitjej och sen vaknar av att Helle Klein sitter där med majonäs i ansiktet.

Mardrömsscenario? Snarare vardagsmat.
Citera
2010-06-02, 13:13
Medlem
nuendasts avatar
som tur är så är ju de flesta masagetjejerna både vänliga och lite flörtiga. för trots allt så vill väldigt många av dem locka oss till extra service för det betyder extra slantar för dem... och dock också vid enstaka tillfällen råkat ut för tjejer som jag absolut sagt net till.
Citera
2010-06-02, 19:41
Medlem
det finns bra ställen i stockholm
Citera
2010-06-02, 22:57
Medlem
För att lätt upp stämningen så bjuder jag på förra veckans upplevelser i landet där allt är större och bättre . Platsar kanske inte som thaimassageinlägg, men ändå, Koreansk-/Vietnamesisk massage, vilket är snarlikt.
Efter att besökt en Lap Dance som inte erbjöd mer än så (iofs trevlig stund med en latinas bröst i ansiktet och skinkor i händerna) fick jag och Mr Jackson mersmak. Hade kollat upp ett massageställe och gick dit. Lite skumma kvarter men fortfarande ganska tidig kväll så jag vågade mig dit med 150 dollar på fickan. Ringer på en gallergrind som öppnas av mkt snygg asiatiska, ca 30.
Betalar inträde på 60 dollar. Hon visade sig vara värdinnan på stället och visar mig in i ett rum med dusch och massagesäng. Innan jag duschar får jag välja mellan tre tjejer, alla lika snygga. "Eeh, I take her in the middle" .
Duschar, sen kommer en fantastisk Koreanska in i rummet. Masserar mig på ryggen, helt ok massage, i ca 20 minuter. Dags att "vända"...
"What do you want, honey?"
"Hrfm..."
"I know what you want, you want me"
"Yes!"
"140 dollar!"
"I only have 90" .
"Hey, you are in xx city now...for 90 you can have a HJ."
"Ok (lite stursk nu) but, but you have do be nude."
Ok, hon tag av sig kläderna, och jag var 50 dollar från samlag med den vackraste kvinna jag rört och sett så nära i hela mitt liv...
Sista dagen. Återbesök. Nu vet jag hur det går till
60 dollar i dörren. In i rummet. Duscha. In kommer en...inte lika snygg tjej, men ändå jättesnygg och sexig Vietnamesisiska, ca 30 år. Hon torkar av mig efter duschen. Jag får en fantastisk massage. Samma frågor efter "vända" och nu har jag cash på mig. Helt underbar sex, fattar fortfarande inte hur hon fixade fram kondomen som helt plötsligt satt där på plats. Bäst av allt...när Mr Jackson var klar så fick jag en helt underbar huvudmassage. Somnade nästan (detta går att få i Sthlm också, alltså huvudmassage efter skottet, rekommenderas).
Efteråt dusch, hon torkar av mig och...klär på mig...tom knyter skorna. Full service.

Kostade som sagt ca 200 dollar per besök. Och nu slipper ni göra samma misstag som jag gjorde .
Citera
2010-06-03, 08:58
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latinkille
det finns bra ställen i stockholm
Ja...
Citera
2010-06-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
För att lätt upp stämningen så bjuder jag på förra veckans upplevelser i landet där allt är större och bättre . Platsar kanske inte som thaimassageinlägg, men ändå, Koreansk-/Vietnamesisk massage, vilket är snarlikt.
Efter att besökt en Lap Dance som inte erbjöd mer än så (iofs trevlig stund med en latinas bröst i ansiktet och skinkor i händerna) fick jag och Mr Jackson mersmak. Hade kollat upp ett massageställe och gick dit. Lite skumma kvarter men fortfarande ganska tidig kväll så jag vågade mig dit med 150 dollar på fickan. Ringer på en gallergrind som öppnas av mkt snygg asiatiska, ca 30.
Betalar inträde på 60 dollar. Hon visade sig vara värdinnan på stället och visar mig in i ett rum med dusch och massagesäng. Innan jag duschar får jag välja mellan tre tjejer, alla lika snygga. "Eeh, I take her in the middle" .
Duschar, sen kommer en fantastisk Koreanska in i rummet. Masserar mig på ryggen, helt ok massage, i ca 20 minuter. Dags att "vända"...
"What do you want, honey?"
"Hrfm..."
"I know what you want, you want me"
"Yes!"
"140 dollar!"
"I only have 90" .
"Hey, you are in xx city now...for 90 you can have a HJ."
"Ok (lite stursk nu) but, but you have do be nude."
Ok, hon tag av sig kläderna, och jag var 50 dollar från samlag med den vackraste kvinna jag rört och sett så nära i hela mitt liv...
Sista dagen. Återbesök. Nu vet jag hur det går till
60 dollar i dörren. In i rummet. Duscha. In kommer en...inte lika snygg tjej, men ändå jättesnygg och sexig Vietnamesisiska, ca 30 år. Hon torkar av mig efter duschen. Jag får en fantastisk massage. Samma frågor efter "vända" och nu har jag cash på mig. Helt underbar sex, fattar fortfarande inte hur hon fixade fram kondomen som helt plötsligt satt där på plats. Bäst av allt...när Mr Jackson var klar så fick jag en helt underbar huvudmassage. Somnade nästan (detta går att få i Sthlm också, alltså huvudmassage efter skottet, rekommenderas).
Efteråt dusch, hon torkar av mig och...klär på mig...tom knyter skorna. Full service.

Kostade som sagt ca 200 dollar per besök. Och nu slipper ni göra samma misstag som jag gjorde .

haha, vet vilken stad du va i. Men du betala ganska kraftigt för mycket. jag o min polare bruka hänga på ett par andra ställen.
table shower som det kallas där, sedan koreansk massage... ca 2 timmar, o då ingår resten.
100$
synd det ej finns nåt liknande i Sverige, det är så mycket service over there...
Thai i all ära, men dessa koreanska slår det med hästlängder! LOVAR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in