2010-10-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Nja, tror inte att det hade med någon kund att göra. Däremot har thailändskor ofta en annan syn på det här med fasta arbetstider och liknande. Inte helt ovanligt att de går hem tidigare om det varit dåligt med kunder hela dagen eller om de exempelvis vill gå och handla..

Jo du har rätt, inte alls ovanligt att de bommar igen om de inte har kunder, även om det ska vara öppet. Men i det här fallet hade han bokat tid om jag förstod rätt. Däremot på mindre salonger kan de låsa dörren ibland om det enbart är en som jobbar.
Citera
2010-10-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNinja
Skulle ta en oljemassage på ett ställe i Sthlm City och hade bokat en tid dan innan. När jag kom dit så är ytterdörren låst fast det inte ens var nära stängningsdags och det lös innifrån. Ska man tro att de "tog hand" om en annan kund och inte ville bli störda? Är det vanligt att massageställen låser när det är dags för HE mm?

En gång blev jag väldigt glad att hon låste dörren . Inte kul att bli störd i det läget. Nästa gång är det din tur att vara inne .
Citera
2010-10-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Nja, tror inte att det hade med någon kund att göra. Däremot har thailändskor ofta en annan syn på det här med fasta arbetstider och liknande. Inte helt ovanligt att de går hem tidigare om det varit dåligt med kunder hela dagen eller om de exempelvis vill gå och handla..

Ja så kan det nog vara, rätt irriterande bara. Ska ge dem en till chans. Brukar folk här boka tid eller traskar ni bara dit?
Citera
2010-10-15, 22:22
Medlem
Jag har fortsatt prova lite olika salonger i Stockholmsområdet och jag måste erkänna att det tråkigt nog går att få he på i princip alla salonger man går till.

Kanske inte första gången och kanske inte av alla tjejer men kommer man tillbaka flera gånger och visar intresse så kan man bli förbluffad över resultatet.

Det enda som är lite tråkigt är att jag ibland känner mig lite smutsig efteråt, men jag kan inte sticka under stolen med att det är njutbart fram till dess.

Btb är en helt annan sak och det har jag inte upplevt på någon annan salong än den jag har skrivit om tidigare. Tur är väl det då jag antagligen skulle vara pank om det gick att få överallt.

Nu ska det sparas pengar då det blir ett tysklandsbesök i framtiden och jag ska prova en fkk för första gången, hjälp mig på tråden i den tråden.

Jagglad
Citera
2010-10-15, 22:55
Medlem
mehappy o jagglad
Hur länge håller skitet då ? När alla här öppet beskriver vad dom får samt att den där thaim....guiden också tillåter text för omdömen. Det blir ju ganska uppenbart att vi på egen hand tar kål på det vi vill ha. Och det kommer på sikt att drabba alla salonger.
Men ni gillar ju att gegga av er med alla era sprut som faktiskt kan drabba de få salonger som erhåller seriös massage.
Share, Share, Share. Är det så bra ? Dom vill ju bara ha pengar när dom åker hem.

Fuck it

Citat:
Ursprungligen postat av mehappy
Jag har fortsatt prova lite olika salonger i Stockholmsområdet och jag måste erkänna att det tråkigt nog går att få he på i princip alla salonger man går till.

Kanske inte första gången och kanske inte av alla tjejer men kommer man tillbaka flera gånger och visar intresse så kan man bli förbluffad över resultatet.

Det enda som är lite tråkigt är att jag ibland känner mig lite smutsig efteråt, men jag kan inte sticka under stolen med att det är njutbart fram till dess.

Btb är en helt annan sak och det har jag inte upplevt på någon annan salong än den jag har skrivit om tidigare. Tur är väl det då jag antagligen skulle vara pank om det gick att få överallt.

Nu ska det sparas pengar då det blir ett tysklandsbesök i framtiden och jag ska prova en fkk för första gången, hjälp mig på tråden i den tråden.

Jagglad
Citera
2010-10-17, 12:24
Medlem
>Var på thaimassage söder om söder för några veckor sedan, steg in genom dörren och där satt två män/gubbar i 65 årsåldern och väntade men jag kom in ganska snabbt ändå. Beställde 1 timme oljemassage och blev ledd in i ett rum och ombads klä av mig. Massagen började och hon var ganska bra kunde dock inte så mycket svenska men det gick bra ändå. Efter vändningen så masserade hon överkroppen först, sedan benen och sist runt midjan jag har väldigt svårt att inte få stånd då dom masserar insidan låren hon var ganska långt upp nu nära pungen så jag får ett sten hårt stånd.
Hon fortsätter massera benen långt upp och fnissar och pekar på tältet och undrar vad som finns där.
Vi börjar prisförhandla och hamnar på 400 kronor innan det börjar så drar hon flera gånger sträck över munnen om jag ska vara tyst om massagen även att pengarna betalas innan kassan.
Hon tar bort handduken och börjar runka utbrister "very very haard" hon är inte jättesnabb men jag kommer efter några minuter därefter avtorkning med hushållspapper. Sedan fortsätter hon med nackmassage. Sedan får jag duscha som ligger snett emot något rum det sitter några thaitjejer i så dom kan kolla när jag går in i duschen. När jag kommer ut från duschen så står "min" massör och väntar på mig för betalning sedan går jag ut och betalar i kassan, får lite vatten och godis. Slut!!
Citera
2010-10-17, 23:43
Medlem
Bara jag som gjort missen och fått BJ utan gummi? Hände utan att jag knappt hann reagera och i det läget är det svårt att avbryta. Tog väl en minut innan hon avsluta med handen. Undrar hur många som smittats av nåt genom dessa ställen....
Om man ska räkna med en dödlig sjukdom eller ej.
Citera
2010-10-18, 15:12
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott
Bara jag som gjort missen och fått BJ utan gummi? Hände utan att jag knappt hann reagera och i det läget är det svårt att avbryta. Tog väl en minut innan hon avsluta med handen. Undrar hur många som smittats av nåt genom dessa ställen....
Om man ska räkna med en dödlig sjukdom eller ej.

Nej inga blow utan, men en tjej tog av kådisen och lät satsen spruta rakt in i munnen utan att låta kuken nudda hennes mun. Läcker syn. Hur vanligt är det att dom gör så?
Citera
2010-10-18, 18:58
Medlem
Messerschmitts avatar
Brukar ofta ta ett BJ, men bara råkat ut en enda gång för att tjejen ville sätta på gummi. Däremot är det rätt ovanligt att massösen går med på munsprut (men det förekommer). Min erfarenhet är att många tjejer hellre knullar (med gummi) än suger..
Citera
2010-10-18, 22:44
Medlem
torstenhingstens avatar
Ja det kan man ju förstå
Att suga en kuk som inte är helt ren eller trä på lite gummi och ha den i grottan...
Skulle nog också valt grottan om jag var tjej
Citera
2010-10-19, 18:43
Medlem
Är det någon som nyligen besökt Birka i Vasastan. De verkar vara dyrast, är de värda 500 kr / tim ??
Citera
2010-10-19, 19:47
Medlem
Fick massage där i vintras/våras av en mycket sexig tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in