2010-05-23, 21:00
Medlem
Bananas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Hon behöver inte ha PUT, det räcker med att hon är gravid med en man Svensk/boende i Sverige , kan hon sen peka ut honom så är det solklart. Svenska migrationsverket skickar av humana skäl inte ut Kvinnor utan då väntar man samt låter henne föda sitt barn i Sverige

Det stämmer inte alls. En utländsk kvinna har ingen rätt att stanna i Sverige enbart på den grunden att hon är gravid med en svensk man. Skulle hon vara alltför långt gången så hon inte kan flyga hem kan hon få stanna tills barnet är fött - men får betala hela kalaset själv och sen blir både hon och ungen utvisade.
Citera
2010-05-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Det stämmer inte alls. En utländsk kvinna har ingen rätt att stanna i Sverige enbart på den grunden att hon är gravid med en svensk man. Skulle hon vara alltför långt gången så hon inte kan flyga hem kan hon få stanna tills barnet är fött - men får betala hela kalaset själv och sen blir både hon och ungen utvisade.

Det vore dumt att skicka tillbaka dessa underbara kvinnor, som vi behöver för att blanda upp befolkningen och undvika inavel. Vi slipper blekfeta egoistiska svenska kvinnor, istället får vi gylllenbruna vackra Thaikvinnor som vill tillfredsställa oss vackra svenska män
Citera
2010-05-23, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ingen dålig upplevelse, Ianji! Ett väl utfört massagepass med HE av en erfaren massös slår ett dåligt knull alla dagar i veckan (ett riktigt bra knull är en annan femma...). Antar att du efter detta kommer spendera en del tid och pengar på thaimassage även i Sverige?

Kanske man skulle testa. Men brukar åka till Thailand minst två gånger om året så sparar mig nog istället
Citera
2010-05-24, 13:26
Medlem
Var och provade oljemassage häromdagen efter att läst tråden tyvärr så var det kalsonger på och det blev inte något sexuellt alls men väldigt skönt ändå. Får väl prova runt lite med andra salonger.
Hon var inte i närheten av ormen någon gång så HE verkar avlägset.
Jag blev erbjuden dusch efteråt ingår det alltid? blev ju ganska kladdig så det var toppen.
Citera
2010-05-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
Jag var för några veckor sedan och fick thaimassage på ett ställe i Sthlm. ..

gå dit igen och be om "happy ending" denna gång
Citera
2010-05-24, 16:12
Medlem
torstenhingstens avatar
Alla ställen har inte dusch, men de som har så är det fritt fram att ta en dusch efter en kladdig oljemassage.
Man blir inte speciellt ren av blöta handdukar där de försöker torka bort oljan. Ställen som inte har dusch kör den metoden.
Citera
2010-05-24, 16:15
Medlem
torstenhingstens avatar
Jag kommer ihåg ett ställe i centrala sthlm jag var på....
De måste ha haft dålig olja eller ngt för mina ben blev fullt med röda prickar efter massagen...försvann dock efter par dagar.

Ngn annan som råkat ut för samma sak?
Citera
2010-05-24, 18:41
Medlem
Jo, jag fick också utslag efter att ha besökt en salong. Jag tror jag var allergisk mot oljan där. Har inte hänt annars, trots att jag snurrat runt på 30 - 40 olika ställen... Man får vara glad så länge det inte är värre hälsokonsekvenser.
Citera
2010-05-24, 18:46
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Jag kommer ihåg ett ställe i centrala sthlm jag var på....
De måste ha haft dålig olja eller ngt för mina ben blev fullt med röda prickar efter massagen...försvann dock efter par dagar.

Ngn annan som råkat ut för samma sak?

Kan ha varit skabb också..
Citera
2010-05-24, 21:33
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Kan ha varit skabb också..

Om du hade läst på lite så har man klåda vid skabb......
Dessutom behövs det läkemedel för avlägsna ohyran...

Talar inte av egen erfarenhet men trodde alla som var lite allmänbildade visste
Citera
2010-05-24, 21:45
Medlem
jag undrar vilken ekonomisk betydelse den här tråden har haft för thaimassagesalonger i Sverige...
Citera
2010-05-24, 22:05
Medlem
b.marleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
jag undrar vilken ekonomisk betydelse den här tråden har haft för thaimassagesalonger i Sverige...

Ganska mycket.
-Dom lär ju ha fått, en hel del nytt kund underlag.Som vill ha massage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in