2025-02-03, 17:06
Medlem
Mitt intresse för thaimassage har kommit till vägs ände.
Dels för att dagens thaimassage för det mesta är rätt värdelös.
Och dels för att polisen trålar ganska framgångsrikt.
Det sista jag vill är att torska som torsk!
Blir det nåt så blir det där det är lagligt.
Tack å hej
Citera
2025-02-04, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Tack å hej
Med tanke på den avtagande aktiviteten här och i rec tråden, så lär du inte va ensam om ditt ställningstagande.
Citera
2025-02-05, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Med tanke på den avtagande aktiviteten här och i rec tråden, så lär du inte va ensam om ditt ställningstagande.

Får känslan att nyrekryteringen till denna hobby är lite halvdålig. Vi som hållit på ett tag, så blir besöken lika varandra och inte så mycket att skriva om.

Det var roligare i början, mer massera varandra, mer spontant, fler som sålde extra och var yngre och snyggare.
Citera
2025-02-06, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Tack å hej
Vi kommer nog se tillbaka på tiden från 2010 -2020 då thaimassage med extra var ett fenomen som pågick helt fritt utan nån som brydde sig. Alla ställen, alla massösser, roliga tider då man kunde få massa roligt extra utan att skämmas. Nya salonger startades hela tiden, kända masösser flyttade runt mellan salongerna - härliga tider

Från 2020 och framåt så försvinner fenomenet mer och mer. Hårdare tag från polisen, ny regering somvill klämma åt utlänningar utan korrekt arbetstillstånd, snack om utvisning för bristande vandel - flera publika skandaler med kändisar - plötsligt förstår allmänheten vad som vi i denna tråden vetat hela tiden; Massiv prostitution och rena bordeller.

Thaimassagefenomenet på 10-talet - blir säkert en bra podd eller tv-dokumentär om 5 år
Citera
2025-02-14, 17:59
Medlem
Jag började gå på thaimassage först 2022. Är pensionär. Hade funnits en salong sedan flera år alldeles i närheten där jag bor i Göteborg. Konstigt nog hade jag aldrig besökt den tidigare. Det var i grevens tid verkar det som nu när den ena salongen efter den andra försvinner. Jag fick inte uppleva The golden days of thaimassage. Har besökt flera i Göteborg som nu är försvunna. Men jag besöker nu bara hon i närheten. Man måste ju stödja närverksamheten. Men hon säger att hon försöker sälja salongen och flytta tillbaka till sin släkt i Thailand. Jag förstår henne.
Citera
2025-02-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eriksmannen
Jag började gå på thaimassage först 2022. Är pensionär. Hade funnits en salong sedan flera år alldeles i närheten där jag bor i Göteborg. Konstigt nog hade jag aldrig besökt den tidigare. Det var i grevens tid verkar det som nu när den ena salongen efter den andra försvinner. Jag fick inte uppleva The golden days of thaimassage. Har besökt flera i Göteborg som nu är försvunna. Men jag besöker nu bara hon i närheten. Man måste ju stödja närverksamheten. Men hon säger att hon försöker sälja salongen och flytta tillbaka till sin släkt i Thailand. Jag förstår henne.

Förr gick salongerna vidare för ganska höga summor. Nu vet jag minst två salonger i mitt närområde som verkar ha lagt ner verksamheten. Tagit ner flaggan, låst dörren, men inte sålt eller rensat lokalen.
Citera
2025-02-22, 21:30
Medlem
GrillTeknikers avatar
Happy ending - risker?

Blev erbjuden happy ending på en thaimassage häromveckan. Varken jag eller kuken var riktigt beredd, så jag tackade nej av ren reflex. Men hade varit kul att testa i Sverige, så nu funderar jag på att boka en ny tid hos samma massös (har testat i Thailand med varierande nöjdhet).

Men det känns lite riskabelt. Kan de ha kameror i rummen och sedan använda inspelningen i utpressningssyfte? Eller kan det ha varit ett test för att se om man skulle tacka ja, och isåfall blir man antingen utslängd (i bästa fall) eller polisanmäld?

Det "lustiga" i detta sammanhang är dessutom att detta är den enda thaimassagen i min stad där jag sett en "Vi polisanmäler alla försök till sexköp" väldigt tydligt uppsat rakt innanför dörren, omöjlig att missa. Alla andra har antingen bara nån liten skylt i nåt hörn eller har plockat bort dem sedan något år tillbaka.

Är det värt risken?

Och om det nu inte är något fuffens från massageställets sida - är man säker om man betalar extraservicen kontant? Man har ju läst om swishlistor och sånt, så man undrar ju lite varför dessa swishdårar inte bara betalar kontant?? Finns väl ingen hake där, eller??
Citera
2025-02-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Men det känns lite riskabelt. Kan de ha kameror i rummen och sedan använda inspelningen i utpressningssyfte? Eller kan det ha varit ett test för att se om man skulle tacka ja, och isåfall blir man antingen utslängd (i bästa fall) eller polisanmäld?

Det "lustiga" i detta sammanhang är dessutom att detta är den enda thaimassagen i min stad där jag sett en "Vi polisanmäler alla försök till sexköp" väldigt tydligt uppsat rakt innanför dörren, omöjlig att missa. Alla andra har antingen bara nån liten skylt i nåt hörn eller har plockat bort dem sedan något år tillbaka.

Är det värt risken?

Och om det nu inte är något fuffens från massageställets sida - är man säker om man betalar extraservicen kontant? Man har ju läst om swishlistor och sånt, så man undrar ju lite varför dessa swishdårar inte bara betalar kontant?? Finns väl ingen hake där, eller??

Haha, nej, de har inte kameror i rummet som kommer användas i utpressningssyfte. Nej, det är inget märkligt test (Vad skulle vara poängen med det ens?).

Massa salonger har en sån skylt och erbjuder ändå extra, det är bara ett alibi.

Ja, betala kontant. Nej, det finns ingen hake med det.. Du kan för säkerhets skull se till att inte ta ut pengarna samma dag.
Citera
2025-02-23, 13:53
Medlem
Idag såg jag en ny variant. Det delas ut klistermärken, där det typ står, ”We don’t welcome sex purchase”.

Här hade någon ”råkat” sätta en tejp över, we don’t. Så nu står det ”welcome sex purchase” på dörren.
Citera
2025-02-23, 22:51
Medlem
1000-1500 för tjänster. Vad kan det vara?
Som jag förstår är det mest troligt bj/fs eller?
Vad kostar BTB utan bj/samlag bara med avrunkning?
Citera
2025-02-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992

1000-1500 låter som FS.

BJ ingår oftast vid btb - ca 600-1000.
Citera
2025-02-24, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992

Priserna har stått ganska stilla under tiden jag varit aktiv. För en btb med hj, kommer de vilja ha 1000-1500, men kommer nog kunna säga ja till 800, men efter en viss tvekan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in