2020-07-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Varför inte fixa lämpliga valörer innan du går dit?

Kan Jag väl ordna, kan ordna 100lappar. Då jag antar att 300 är standard för hj?
Citera
2020-07-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Kan Jag väl ordna, kan ordna 100lappar. Då jag antar att 300 är standard för hj?

Jo brukar väl hamna där men hon börjar säkert högre.
Citera
2020-07-20, 23:02
Medlem
Citat:
Jo brukar väl hamna där men hon börjar säkert högre.

Bara o visa 3 fingrar antar jag? Mer ska man inte hosta upp för ett standard hj antar jag.

Självklart svar på frågan antar jag men jag frågar inte om extra oavsett situation väl? Erbjudandet skall komma från massören?
Citera
2020-07-20, 23:04
Medlem
Citat:
Bara o visa 3 fingrar antar jag? Mer ska man inte hosta upp för ett standard hj antar jag.

Självklsrt svar på frågan antar jag men jag frågar inte om extra oavsett situation väl? Erbjudandet skall komma från massören?

Stämmer bra att det är massösen som frågar om du vill ha något mer.
Jo tre fingrar blir bra. Men vissa vill ha mer så var lite förbered på att det kan bli mer än 300.
Citera
2020-07-20, 23:15
Medlem
Citat:
Stämmer bra att det är massösen som frågar om du vill ha något mer.
Jo tre fingrar blir bra. Men vissa vill ha mer så var lite förbered på att det kan bli mer än 300.

Alright tack för hjälpen. De är ett nytt ställe så blir lite nervöst såklart. Jag kan dra till min gamla stadsdel där jag blev erbjuden extra med kallingar på om jag vill. Ara säker. En det känns omständigt.. Skall bli intressant o se hur de går på fredag, blir de inget extra kanske massagen är bra iaf... Jag är tots allt rätt stel i ryggen/nacken

Jag skulle även kunna boka en ny tid hos massören jag var hos igår.. Men det känna konstigt på något vis att gå från nallingar på till kallingar av från 1 vecka till en annan, men hon såg hon bra ut och körde lätt urringat så hade inte blivit förvånad om hon kör extra!
Citera
2020-07-20, 23:22
Medlem
Citat:
Alright tack för hjälpen. De är ett nytt ställe så blir lite nervöst såklart. Jag kan dra till min gamla stadsdel där jag blev erbjuden extra med kallingar på om jag vill. Ara säker. En det känns omständigt.. Skall bli intressant o se hur de går på fredag, blir de inget extra kanske massagen är bra iaf... Jag är tots allt rätt stel i ryggen/nacken

Jag skulle även kunna boka en ny tid hos massören jag var hos igår.. Men det känna konstigt på något vis att gå från nallingar på till kallingar av från 1 vecka till en annan, men hon såg hon bra ut och körde lätt urringat så hade inte blivit förvånad om hon kör extra!

Massösen skiter fullkomligt i om det "ser konstigt ut". Hon vill ha sina cash. Du är en i raden.
Det är thaimassage. Sannolikheten att hon vill sälja extra är hög och det har inte med urringning att göra-
Citera
2020-07-20, 23:23
Medlem
Citat:

Hoppas du får stånd också vid ryggläget så tror jag du får det du vill ha.
Citera
2020-07-21, 22:29
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
.....hoppas på hj erbjudande
HJ? Varför betala för något du kan göra själv? Ta BTB, FS eller minst ett BJ så blir det ett mer minnesvärt besök.

Var trevlig, hel och ren, av med kallingarna och få stånd, så löser det sig allt. Lycka till!
Citera
2020-07-24, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
HJ? Varför betala för något du kan göra själv? Ta BTB, FS eller minst ett BJ så blir det ett mer minnesvärt besök.

Var trevlig, hel och ren, av med kallingarna och få stånd, så löser det sig allt. Lycka till!

Ja kanske, vad är standard priser för BJ om vi låtsas att standard för HJ är 300? Förstår ju att de är olika men så man vet på ett ungefär.
Citera
2020-07-24, 06:55
Medlem
s-täljes avatar
håller med dej HJ kan man göra själv
det skall vara minst b2b eller mera hehe
det roliga är att vissa thai vill ha 2000 haha max 1500 enligt mej Då FS
håll i priser boys!

Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Citera
2020-07-24, 10:13
Medlem
Hallå

Är det någon som vet om det finns Toyboy på någon Thaimassage i Helsingborg ?
Pm så fall.
Citera
2020-07-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triss
Hallå

Är det någon som vet om det finns Toyboy på någon Thaimassage i Helsingborg ?
Pm så fall.

Citat:
Thaimassage i Sverige [Inga PM-requests eller recensioner!]

Dessutom kan man inte skriva till dig när du har så få inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in