Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-15, 20:16
  #181
Medlem
Gazzasters avatar
Ha nyss kommit hem från en thaimassage i södra sthlm med blandade känslor..
Fick en skit snygg thai brud.. som började massera mig.. allt jag tänkte på va att få en happy ending.. så när min timme började närma sitt slut.. sa jag "Happy ending?"
hon svarade med dåligt engelska.. "yes, me very happy.. you happy?"
Men jävlar på den som ge sig.. ska dit igen och testa igen.. ska få min happy ending..
Citera
2008-08-15, 20:23
  #182
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag var på thaimassage i Västerort förra veckan. I receptionen hängde en hel armé av små thailändskor som väntade på att få någon att knåda. Jag undrar hur det ser ut med arbetstillstånd och lön...

Iaf så leddes jag in i ett stort rum där madrasserna var avskiljda genom skynken. På väggen satt ett A4 med texten "INGEN EROTISK MASSAGE".

"Jaha" tänkte jag och la mig ned naken med en handduk över rumpan. Min massörska var söt och trevlig och dålig på svenska. Hon slängde bort handduken efter ca 10 min och jag undrade för mig själv om hon förstod vad som stod på A4-lappen. Efter att masserat rygg och ben bad hon mig att vända och där låg jag, naken och slak. Det skulle det dock bli ändring på när hon masserade insidan av låren och nuddade pungen med jämna mellanrum. När hon sen masserade bröst och mage och "råkat" nudda snoppen vid varje drag så var den så hård den kan bli. Hon viskade att hon ville ha 500kr för att förlosa mig, jag visade upp tre fingrar och så blev det.

Visst, man kan fråga sig om det är värt 300 för ett handjobb (som tack vare hennes skicklighet var för över på 45 sek) men å andra sidan hade massagen kännts lite fattig utan. Det är som dyr mat på idrottsevenemang, hamburgaren är inte värd 90 kr men å andra sidan är det inte kul att vara hungrig och stanna hemma vill man inte heller.

Får se om jag går tillbaka dit. Det är egentligen roligare att testa nya ställen och se vad som händer.


Har stället ett namn som börjar på A?
Citera
2008-08-15, 20:25
  #183
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigboyU
Undrar om det är stället som börjar på N ? Skicka ett pm så ska jag berätta mer!

Menar du stället som börjar på NO?
Citera
2008-08-15, 21:06
  #184
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazzaster
sa jag "Happy ending?"
hon svarade med dåligt engelska.. "yes, me very happy.. you happy?"

Haha. Va snopet!

/VV
Citera
2008-08-15, 22:22
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gazzaster
Ha nyss kommit hem från en thaimassage i södra sthlm med blandade känslor..
Fick en skit snygg thai brud.. som började massera mig.. allt jag tänkte på va att få en happy ending.. så när min timme började närma sitt slut.. sa jag "Happy ending?"
hon svarade med dåligt engelska.. "yes, me very happy.. you happy?"
Men jävlar på den som ge sig.. ska dit igen och testa igen.. ska få min happy ending..

haha, lycka till nästa gång. Kanske funkar det om du mot slutet av massagen viftar med en 500-lapp och sen lägger den under snoppen?
Citera
2008-08-15, 22:22
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Har stället ett namn som börjar på A?

det kan nog stämma.
Citera
2008-08-16, 03:54
  #187
Medlem
Gazzasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
haha, lycka till nästa gång. Kanske funkar det om du mot slutet av massagen viftar med en 500-lapp och sen lägger den under snoppen?

haha.. kommer bli en dyr historia.. fick först pröjsa 340 spänn innan hon började massera.. och sen ska jag lägga fram en extra 500 spänn för en happy ending?..
Eller är det 500 spänn totalt?..
Citera
2008-08-16, 17:25
  #188
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazzaster
Ha nyss kommit hem från en thaimassage i södra sthlm med blandade känslor..
Fick en skit snygg thai brud.. som började massera mig.. allt jag tänkte på va att få en happy ending.. så när min timme började närma sitt slut.. sa jag "Happy ending?"
hon svarade med dåligt engelska.. "yes, me very happy.. you happy?"
Men jävlar på den som ge sig.. ska dit igen och testa igen.. ska få min happy ending..

Är det inte bättre att testa ett annat ställe?
Citera
2008-08-16, 17:26
  #189
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazzaster
haha.. kommer bli en dyr historia.. fick först pröjsa 340 spänn innan hon började massera.. och sen ska jag lägga fram en extra 500 spänn för en happy ending?..
Eller är det 500 spänn totalt?..

Extra! Men sabba inte marknaden...mer än 300 har jag aldrig betalat!
Citera
2008-08-16, 17:35
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gazzaster
haha.. kommer bli en dyr historia.. fick först pröjsa 340 spänn innan hon började massera.. och sen ska jag lägga fram en extra 500 spänn för en happy ending?..
Eller är det 500 spänn totalt?..

Jag tänkte mig 500 extra för att maximera chanserna. Dessutom är det lättare att klämma in en sedel än flera.
Citera
2008-08-16, 17:36
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissmeslow
Extra! Men sabba inte marknaden...mer än 300 har jag aldrig betalat!

DI borde redogöra för rådande marknadspris för handjobb i börssidorna.
Citera
2008-08-16, 19:11
  #192
Medlem
Gazzasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissmeslow
Extra! Men sabba inte marknaden...mer än 300 har jag aldrig betalat!

haha.. 300 för massage och handtrallan? .. somliga ha det bra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback