2020-05-03, 04:13
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Är inte den låsta ytterdörren standard har aldrig varit med om att man inte behöver ringa på.
Ytterdörr alltid låst!
Jag har aldrig stött på en öppen eller olåst dörr.
Citera
2020-05-03, 09:14
Medlem
Det är ingen självklarhet att de skulle ha dörren öppen! Har ni vanligtvis dörren på glänt välkomnande alla främlingar! Speciellt om denne massös skulle vara ensam i salongen!

Kanske att det nu efter corona blir en förändring då jag generellt märkt en vändning bland folk här! En markant attitydförändring i form av ett varmare mottagande! Det är otroligt kul att se!
Citera
2020-05-03, 09:19
Medlem
De låser ytterdörren också för att det har kommit in skumma typer som rånar. De vill ha koll på vilka de släpper in. Det har varit några rån hos salongerna här i Gbg.
Citera
2020-05-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Ytterdörr alltid låst!
Jag har aldrig stött på en öppen eller olåst dörr.

Samma här. Bortsett från en seriös salong där man kunde se in i salongen genom fönstret och en annan salong där mamasan satt vid en liten reception och tog emot kunderna för att viderabefordra dem till sina undersåtar. Bägge är ställen där jag fått instruktioner om att behålla kalsongerna på. Och det är för övrigt bara dessa två salonger där detta har hänt för mig.
Citera
2020-05-04, 01:29
Medlem
Tjena,
Är ganska ny i thaimassagejungeln, har bara varit på 2 olika salonger. Riktigt nöjd med mina upplevelser
Ibland när jag varit där så är jag redan samma dag eller dagen efter sugen på ett återbesök, tycker dom man är konstig då eller finns det någon här som gått tillbaks redan samma dag igen?
Citera
2020-05-04, 01:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansaiskogen
Tjena,
Är ganska ny i thaimassagejungeln, har bara varit på 2 olika salonger. Riktigt nöjd med mina upplevelser
Ibland när jag varit där så är jag redan samma dag eller dagen efter sugen på ett återbesök, tycker dom man är konstig då eller finns det någon här som gått tillbaks redan samma dag igen?

Dom tycker att du är konstig redan från början så det spelar ingen roll.

Bara du betalar för ett återbesök så kan dom till och med tycka att det är lite skojigt
Citera
2020-05-04, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Dom tycker att du är konstig redan från början så det spelar ingen roll.

Bara du betalar för ett återbesök så kan dom till och med tycka att det är lite skojigt
Haha antagligen tycker dom det!
Klart man betalar för sig, men är det samma massör vet hon ju numera vad man är ute efter hehe.
Citera
2020-05-04, 03:22
Medlem
Har varit på 1salong där blev det bombom med en gång utan fråga , träffat 3ändra Tai tjejer i hem miljö lika sant där bombom och lite massage inte speciellt bra varken det ena eller andra. Men det är mina, erfarenheter. Vet inte vad man ska gå för att allt ska bli bra
Citera
2020-05-04, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansaiskogen
Haha antagligen tycker dom det!
Klart man betalar för sig, men är det samma massör vet hon ju numera vad man är ute efter hehe.

Det vet de redan första gången... ;-)
Citera
2020-05-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Som thaiman skriver så har enl mig väderstrecken mindre betydelse. Välj ut en med snygga tjejer.
Gå in och reka annars tar du en annan salong.
De är väl knappast fullbokade i dessa tider.

Hur bockar ni ur på smidigast vis? Jag var på besök för några veckor sedan och fastnade i en timme halvkass massage med någon som inte tilltalade mig alls. De rycker ju i stort sett in en innanför dörren.
Citera
2020-05-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Hur bockar ni ur på smidigast vis? Jag var på besök för några veckor sedan och fastnade i en timme halvkass massage med någon som inte tilltalade mig alls. De rycker ju i stort sett in en innanför dörren.

Aldrig varit på salong men säg att du är påväg någon annanstans men tänkte stanna på tillbakavägen och att du återkommer då
Citera
2020-05-04, 11:01
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Jag brukar fråga: "Jag tänkte bara fråga, har ni dusch, så man kan duscha efter massagen?
Efter att ha fått svar på det:
Superbra, då kommer jag in nån dag för massage, behöver man ringa och beställa innan?
Här kan man också skjuta in frågor om specifika tjejer, typ: Om jag vill boka DIG, vad heter du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in