• 1
  • 2
2004-03-10, 10:01
Bannlyst
Hejsan,
Om man nu ska hacka en sida som exempelvis denna http://www.freewebs.com/mjau! (endast ett ett exempel) hur gör man då? måste man först ta reda på FTP lösenordet & sedan radera alla filer eller finns det andra möjligheter och sätt att göra det på.

Jag är mycket tacksam om någon kunde förklara lite..

Tack på förhand.
Citera
2004-03-10, 11:12
Medlem
kenobes avatar
läs sticky

och igen. läs sticky.
Citera
2004-03-10, 14:38
Bannlyst
??

Citat:
Ursprungligen postat av kenobe
och igen. läs sticky.
det står ju ingenting om det i sticky trådarna! och har sökt som bara den.
Citera
2004-03-10, 14:44
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semla
Hejsan,
Om man nu ska hacka en sida som exempelvis denna http://www.freewebs.com/mjau! (endast ett ett exempel) hur gör man då? måste man först ta reda på FTP lösenordet & sedan radera alla filer eller finns det andra möjligheter och sätt att göra det på.

Jag är mycket tacksam om någon kunde förklara lite..

Tack på förhand.

"exempelvis"

hade du inte uppe en tråd för ett tag sen där du uppmanade alla att hacka just den sidan?
Citera
2004-03-10, 15:48
Medlem
TWATEs avatar
Vad du ska göra, är väl beroende på vad du vill uppnå med hackandet..?
Citera
2004-03-10, 15:57
Bannlyst
hej

Citat:
Ursprungligen postat av TWATE
Vad du ska göra, är väl beroende på vad du vill uppnå med hackandet..?
Jag som sagt att ändra allting helt enkelt.

SNÄLLA KAN INGEN HJÄLPA MIG??
Citera
2004-03-10, 16:47
Medlem
TWATEs avatar
Denna totala vägran att inse att man inte hackar nått genom att trycka på tre knappar å ladda hem ett program.
All hjälp du behöver finns. Stickytrådar är en början. Sen haru sök, och sists google. Mer behövs inte..

Varför ska du hacka den sidan föresten..?
Totalt onödigt..
Citera
2004-03-10, 17:11
Medlem
Att fråga hur man "hackar" en hemsida är lika luddig fråga som om någon har en komplett lista på allt man kan göra i Japan. Det finns ingen internationell standard för alla webbhotell om att det ska gå att ta sig in utan behörighet. Varför skulle du vilja ta bort alla filer på den sidan du skrev om; det finns ju ändå inget där (vad jag ser) som skulle behöva tas bort.
Citera
2004-03-10, 19:33
Medlem
TWATEs avatar
Har en kännsla av att de e hanns polares sida..
Isf, ta å installera en keylogger på hanns dator..
Citera
2004-03-10, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TWATE
Har en kännsla av att de e hanns polares sida..
Isf, ta å installera en keylogger på hanns dator..

Ja hmm.. tack för tipset TWATE det är inte min kompis dator men jag tackar ändå.

Kan någon nu bara rekommendera ngn bra keylogger?

Helst skulle jag vilja veta hur man gör fast då kansek jag borde ta och öka min kunskaper inom c/c++ och kanske lite VB.

aja bugar & bockar!
Citera
2004-03-10, 19:47
Medlem
^swestres^s avatar
I'm back. Bigger, better and without a good answer!

Det är fel att vilja börja hacka för att uppnå _ett_ mål. Jag säger inte att du vill det, jag bara säger att det är så.

Vill du börja hacka måste du veta vad du vill göra. Tänker du nu; "vadå, jag vill bara hacka!" så return; typ. Vi säger att du vill ha kul med någons dator, då säger jag "läs sticky (i datorvirus & trojaner)".

Om vi säger att du har sett "Takedown" (Ja, den heter Takedown... Det står ju ffs i introt...) och tänker "Jag vill bli som Kev." så har du åtminstonde en grund att basera din kunskap runt.

Om du inte är något av ovanstående så kan vi ju konversera antingen här, över PM, via mail eller vad du vill.

Tänk efter innan du svarar. Vad vill du göra?

Citat:
Jag som sagt att ändra allting helt enkelt.
Jag skall vara vänlig. Vill du kunna ändra sidan,vill du ta över servern, vill du få världhärravälde och 'ändra allting'? Vill du bara lägga in texten "Semlan was here"?

Är du nån grym snubbe som har varit allt igenom sarkastisk och kommer använda alla sagda kommentarer här för att lamförklara dom som lamförklarade dig? Vem vet...

Och så skriver vi inget här som går emot Reglerna med stort R.
Citera
2004-03-10, 19:50
Medlem
TWATEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semla
Kan någon nu bara rekommendera ngn bra keylogger?

Jag har en kompis som e rätt bra på å rekomendera saker.
Han heter Göran Oskar Olle Gustav Lennart Erik Carlsson-Olsson-Mårtensson.
Hemsidan hanns är en förkortning av de första bokstäverna i hanns namn. google.com är adressen.

Klicka bara på länken...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in