• 1
  • 2
2010-03-11, 18:12
Medlem
imponerad123s avatar
hej!!

en liten och en snabb fråga sen kan mod tabort tråden..

Jag har köpt L-gultmine, det står dosering osv men hur mkt glas vatten ska man ha för en te sked?? och kan man blanda det med mjölk??
Citera
2010-03-11, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imponerad123
hej!!

en liten och en snabb fråga sen kan mod tabort tråden..

Jag har köpt L-gultmine, det står dosering osv men hur mkt vatten ska man ha för en te sked?? och kan man blanda det med mjölk??

spelar väl egentligen ingen roll hur mycket vatten man tar.. ta 2dl o klunka bara
effekten försvinner inte om man dricker med mjölk.. om det blir godare är en smaksak men jag tvekar att det blir det =)

p.s hur kommer det sig att du köpte l-glutamin? jag körde själv på det ett tag tills det tog slut sen sket jag i det
Citera
2010-03-11, 18:36
Medlem
imponerad123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
spelar väl egentligen ingen roll hur mycket vatten man tar.. ta 2dl o klunka bara
effekten försvinner inte om man dricker med mjölk.. om det blir godare är en smaksak men jag tvekar att det blir det =)

p.s hur kommer det sig att du köpte l-glutamin? jag körde själv på det ett tag tills det tog slut sen sket jag i det

för att den ökar muskeltillväxt
Citera
2010-03-11, 18:37
Medlem
victor.bs avatar
Citat:

Najj

Du får nog ta och läsa på lite mer.
Citera
2010-03-11, 18:39
Medlem
Citat:

Det var det jag trodde med, men sen kommer folk med sina källor och säger att det finns studier som visar att det inte har någon som helst påverkan. (det gäller då i kombination med styrketräning)
Så finns det dom som säger att det funkar visst jättebra!

Så jag investerade mina pengar i EAA istället.
Citera
2010-03-11, 18:39
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Nej. öker inte muskeltillväxten, du har blivit lurad. Glutamin kan kroppen tillgodogöra sig själv och att dosera med Glutamin är totalt onödigt för friska individet. Första träffen på google när du söker på glutamin bekräftar detta.

Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Det var det jag trodde med, men sen kommer folk med sina källor och säger att det finns studier som visar att det inte har någon som helst påverkan. (det gäller då i kombination med styrketräning)
Så finns det dom som säger att det funkar visst jättebra!

Så jag investerade mina pengar i EAA istället.
Finns ingen som sagt att det påverkar muskeltillväxten positivt. Finns de som sagt att de känner av vissa effekter av det, vilket kan förklaras som placebo i regel. Men den effekten är fortfarande en effekt.
Citera
2010-03-11, 18:40
Medlem
imponerad123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Najj

Du får nog ta och läsa på lite mer.
det står så på burken, och immun försvar
Citera
2010-03-11, 18:41
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Men vem fan tror på vad som står på burken?
Citera
2010-03-11, 18:42
Medlem
victor.bs avatar
Citat:

Burken vill ju såklart sälja sig själv och därför står det massa skit på dom.
Skulle du tro på tex: http://www.tomgotripped.com/SE/ Bara för att det står så på hemsidan?
Citera
Medlem
imponerad123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Nej. öker inte muskeltillväxten, du har blivit lurad. Glutamin kan kroppen tillgodogöra sig själv och att dosera med Glutamin är totalt onödigt för friska individet. Första träffen på google när du söker på glutamin bekräftar detta.

Finns ingen som sagt att det påverkar muskeltillväxten positivt. Finns de som sagt att de känner av vissa effekter av det, vilket kan förklaras som placebo i regel. Men den effekten är fortfarande en effekt.

så om jag tar det kommer det inte påverka mig något?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Men vem fan tror på vad som står på burken?

inte jag!
Citera
2010-03-11, 18:44
Medlem
victor.bs avatar
Känner att det börjar bli lite dålig stämning i tråden eftersom TS uppenbarligen har blivit lurad så jag bidrar med en passande låt tillägnad tråden och TS
http://www.youtube.com/watch?v=UKqCUzSO2Dg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in