2010-05-09, 20:49
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Hittade bilden på deras forum , ingen aning om den är phopad men går väl att ta reda på?
Citat:
EXIF IFD0

* Picture Orientation = normal (1)
* X-Resolution = 720000/10000 ===> 72
* Y-Resolution = 720000/10000 ===> 72
* X/Y-Resolution Unit = inch (2)
* Software / Firmware Version = Adobe Photoshop CS3 Windows
* Last Modified Date/Time = 2010:04:02 18:04:43

Så står det i EXIF datan.

Visste inte att jag hade kvar EXIF viewer på datorn
Citera
2010-05-09, 20:56
Medlem
Attans! Men det var roligt så länge det var
Citera
2010-05-09, 21:51
Medlem
Jean-LucPicards avatar
Citat:
Vet om den här bilden har varit postad tidigare isf ber jag om ursäkt..

http://tiny.4chan.org/src/1270250189137.jpg

Är ju bara att kolla på bilden för att se att den är shoppad. Huvudet står verkligen ut mot resten av bilden, och för att inte tala om att det ser exakt likadant ut som den vanliga bilden på honom.
Citera
2010-05-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-LucPicard
Är ju bara att kolla på bilden för att se att den är shoppad. Huvudet står verkligen ut mot resten av bilden, och för att inte tala om att det ser exakt likadant ut som den vanliga bilden på honom.

Fel av mig
Citera
2010-05-26, 22:41
Medlem
_K_s avatar
Trollen på 4chan vann.
De äger nu adressen anontalk.com

http://tiny.4chan.org/src/1274643227245.png
Senast redigerad av _K_ 2010-05-26 kl. 22:49.
Citera
2010-07-08, 11:40
Medlem
Kan man ana en viss frustration i Kimmos text (spegling av bulletins från hans sida http://bulletins.4chon.net/ )

TL;DR Kimmo är arg på världen.

"You're not even making a fucking effort. If this few topics are going to be created from now on, there really is no point in running the best forum on the Internet. SO START POSTING ABOUT STUFF, YOU DULL FUCKS!"

"It's now critical time for you to help revive this place. And fucking use the board yourselves. You're evidently not contributing. How can you just let this place die? A fucking miracle is needed. Where the fuck has all the past regulars gone? GET THEM BACK HERE, AND GET FRESH PEOPLE TO JOIN! WHAT IS THE PROBLEM?"

"This is no longer a request for help from Sysop, it's a request from all mankind. If AT gets shut down, it will only drive another nail in the coffin toward the oncoming end of freedom. Can't you see that, with enough support, AT could lead a revolution in free speech rights? What the hell is wrong with you all?"

""can you tall me anything else about it?" ← Fucking proofread! The posts that do get posted here must be of high quality — not total junk."

"REALLY? You are going to let the best site on the Internet die like this? What the fuck is wrong with you?! WHY THE HELL DOES NOBODY CARE, EXCEPT FOR PSYCHOTIC FUCKTARDS, WHO DO EVERYTHING 24/7 TO RUIN THIS PLACE WITH THEIR RETARDED CANCER?! WHY DO THOSE PEOPLE CARE MUCH MORE THAN YOU? UN-FUCKING-BELIEVABLE."
Citera
2010-07-08, 13:37
Medlem
DirectXs avatar
Kan någon wrapa upp hur det hela slutade? Just med AnT menar jag
Citera
2010-07-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Kan någon wrapa upp hur det hela slutade? Just med AnT menar jag

Han blev av med sin .com domän, och med 95% av sina användare, dom som fortsatt är kvar utsätter han för glåpord och ständiga uppmaningar att värva nya medlemmar, sen svänger han och bannar ett gäng. Postning från idag tex.

"I was just forced to ban a bunch of regulars for all posting off-topic shit in a topic, ruining yet another one and devaluing the board even further. Not a single reply was on-topic. WHAT PART OF "NEVER GO OFF-TOPIC" IS UNCLEAR?! NEVER, EVER FUCKING GO OFF-TOPIC. HOW FUCKING HARD IS THIS BASIC RULE TO GRASP?! STICK TO THE GOD DAMN FUCKING TOPIC OR DON'T REPLY AT ALL! OR START YOUR OWN TOPIC! YOU WILL GET BANNED AND SHITLISTED, COMPLETELY REGARDLESS OF THE NUMBER OF POSTS YOU HAVE. FFS… Sysop 4 hours "

Det gå inte så bra för Kimmo nu!
Citera
2010-07-08, 23:40
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgluttonius
Det gå inte så bra för Kimmo nu!

Detta var väl det bästa som kunde hända honom? Förhoppningsvis inser han att det är dags att skaffa sig ett liv?
Senast redigerad av MoogBeat 2010-07-08 kl. 23:44.
Citera
2010-07-18, 18:37
Medlem
Windom_Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Detta var väl det bästa som kunde hända honom? Förhoppningsvis inser han att det är dags att skaffa sig ett liv?
Man kan ju tycka det, men just insikt är något som Kimmo saknar. Det är garanterat någon form av mental störning.
Citera
2010-08-18, 18:15
Medlem
[complex]s avatar
Ville bara skriva att jag ej hade internet när detta hände. Men jag är stolt över flashbacks "anon:s", som la ut allt publikt!!!
CREDS.(Ni är mina hjältar.)
Nu är det tre saker jag tycker är bra med 4chan. Project Chanology, att dom satte dit nån peddo-gubbe förut, och att denna Kimmo Alm, är uthängd på internet! Hade vart nice om dom spöat upp honom på video med. Men han får väl leva med all skam, och det är inte mer än rätt åt idioten. Man skäms över att vara svensk, när nån sån användare drivt ett sånt forum. Anontalk.
(Men stolt när andra fixar biffen.)

Och att han läst på flashback, och säkert inom it-säkerhet med, där man hängt mest under åren.
Vet att det är emot reglerna att hänga ut namn på flashback, med nåns konto, så det går ju inte.

Men jag såg att det fortfarande finns ett forum. Anontalk på svenska...
Är det samma psykiskt störda avskum som driver det med eller?
//C.

edit:
http://encyclopediadramatica.com/Kimmo

Så kan det gå.
Citera
2010-08-18, 19:34
Medlem
Callmebabas avatar
Han är ju inte dålig på engelska..
Hoppas han blir spöad av ett gäng invandrare

Citat:
Vet om den här bilden har varit postad tidigare isf ber jag om ursäkt..

http://tiny.4chan.org/src/1270250189137.jpg

Backup?
Senast redigerad av Callmebaba 2010-08-18 kl. 19:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in