2010-05-02, 03:05
Medlem
Briggerzs avatar
Citat:
Kimmo må vara duktig på webbteknik, kanske t.o.m. jämfört med moot, men det finns ganska många 4chan-fanatiker som är bättre än honom.
Nej det gör det inte, 4chan är till för 12-åringar, tvivlar på att någon av deras miljoner besökare är duktigare än Kimmo, Moot är inte ens bra.

Blir ganska roligt när du skriver "ganska många", genom hur får du intrycket av att ganska många på 4chan är duktiga på olika programspråk?

Folk på 4chan tror sig mycket, de har knappt uppfunnit någonting men påstår ändå att de var de som kom på med allt, de tar saker från andra sidor och upprepar dem så mycket att de blir populära, tjuvar helt enkelt...
Senast redigerad av Briggerz 2010-05-02 kl. 03:09.
Citera
2010-05-02, 13:48
Medlem
Windom_Earls avatar
En hel del intressant läsning i den här tråden, om man orkar plöja sig genom hela skiten.

Jag är ärligen förvånad att Kimmo lever fortfarande, men det är väl som boostankan sade, den lilla klicken människor som verkligen är kapabla att göra slut på Kimmos lidande bor sannolikt inte i, eller i trakterna kring, Stockholm.

Han verkar vara bra j-a sjuk i huvudet i vilket fall som helst, oavsett vilken sida man står/håller på i AnT vs. 4chan-soppan. Jag skulle inte tycka det minsta synd om honom om något hände honom, men däremot är det för jävligt om hans mor dras i skiten. Utöver att uppfostra en son som har någon form av mental störning så är hon väl att betrakta som oskyldig.
Citera
2010-05-02, 19:20
Medlem
Jean-LucPicards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briggerz
Blir ganska roligt när du skriver "ganska många", genom hur får du intrycket av att ganska många på 4chan är duktiga på olika programspråk?

Folk på 4chan tror sig mycket, de har knappt uppfunnit någonting men påstår ändå att de var de som kom på med allt, de tar saker från andra sidor och upprepar dem så mycket att de blir populära, tjuvar helt enkelt...

Vill säga att det är fler som är bra på programmering på 4chan, jämfört med många andra sidor (inte de som riktar sig mot programmering). Kan också vara värt att säga att folk på 4chan gjorde memes av saker som inte var mycket innan.

Hur kom du förresten fram till ditt påstående om Anon? I och med att du precis hade kritiserat någon för att ha skrivit ett påstående om Anon.
Citera
2010-05-05, 03:55
Medlem
Eh Whatevers avatar
Citat:
Nej det gör det inte, 4chan är till för 12-åringar, tvivlar på att någon av deras miljoner besökare är duktigare än Kimmo, Moot är inte ens bra.

Skulle nog tippa på att medelåldern är närmare 30 än 12.
Citera
2010-05-05, 23:33
Medlem
axelcarlings avatar
Citat:

Alltså, Kimmo är skarp på webb, han kan fixa saker och lalla ihop grejer. Inget snack om saken. Finns säkert snubbar på 4chan som kan det också.

Det är dock inget unikt. När jag bodde hemma hos mamma hade jag gott om tid att lalla ihop mina egna projekt utan krav från någon annan än mig själv.

Det är en helt annan sak att jobba med sådant här på riktigt ute i fältet som tex konsult. Att kunna ta kommentarer och önskemål tills kunden blir nöjd. Att kunna sitta och ta kritik och inte konvertera den kritiken till personlig kritik. Allting handlar inte bara om teknisk kompetens.

Det handlar om att leverera.

Där når inte riktigt Kimmo fram.
Senast redigerad av axelcarling 2010-05-05 kl. 23:36.
Citera
2010-05-08, 22:28
Medlem
SenZzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Om du läser så var det han som började. Dessutom så visste han mycket väl vad han gav sig in på.

Om jag förstått det rätt så är det som 4chan, fast det hänger fler peddos där.

aHahaha, så du menar att det INTE hänger pedos på 4chan?
Citera
2010-05-08, 23:46
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SenZzy
10 < 100

Citera
2010-05-09, 14:08
Medlem
Ödlans avatar
Citat:

Så du menar att pedos inte tittar på fotboll? Wöööö alla som tittar på fotboll är pedos!
Citera
2010-05-09, 20:23
Medlem
Vet om den här bilden har varit postad tidigare isf ber jag om ursäkt..

http://tiny.4chan.org/src/1270250189137.jpg
Citera
2010-05-09, 20:35
Medlem
r0ckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp

Haha, vad fan?
Citera
2010-05-09, 20:42
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Grattis till din första post. Du måste vara stolt över dig själv, för den var självklart lysande. Dock tillhör du majoriteten av hela 99% som skriver sin första lika upplysande, logiskt och tillförande till diskussionen.

Eftersom de andra redan tillrättavisat dig så låter jag bli och gratulerar dig istället.
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp

Nu måste jag veta.... Shoped?
Citera
2010-05-09, 20:45
Medlem
Hittade bilden på deras forum , ingen aning om den är phopad men går väl att ta reda på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in