• 2
  • 3
2010-03-12, 17:57
Medlem
soptippsbosses avatar
Haha! Kunde man få en annan användare bannad för en femma hade jag varit på, men detta förslag...
2010-03-12, 18:47
Medlem
nollans avatar
Hugga av huvudet istället för att ta en Alvedon någon?
2010-03-12, 19:09
Bannlyst
Varför ska man själv betala 5kr för att rapportera när man kan låta någon annan göra det.
Dumt förslag?
2010-03-12, 23:21
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Ang. det fetstilta: där har du riktigt fel, RP's underlättar våran arbetsbörda. Skulle inte alla medlemmar hjälpa till med modereringen och RPa det vi inte hunnit sett eller tom missat så skulle det ju vara betydligt mycket mer skit på forumet. Skulle vi börja med förhandsgranskning på alla inlägg så skulle inte moderatorskaran som finns idag räcka på långa vägar.

Underlättar ja, men det var ju inte det TS ville. Jag syftade på TS exempel med en moderator som "slösade" flera timmar per dag på att ta hand om rapporterade inlägg. Den slösade tiden skulle ju onekligen minska eftersom det inte skulle komma några rapporterade inlägg öht.
2010-03-12, 23:47
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Underlättar ja, men det var ju inte det TS ville. Jag syftade på TS exempel med en moderator som "slösade" flera timmar per dag på att ta hand om rapporterade inlägg. Den slösade tiden skulle ju onekligen minska eftersom det inte skulle komma några rapporterade inlägg öht.
Men då skulle en ännu enklare lösning vara att moderatorn helt enkelt raderade inkomna RP utan att göra något åt dem.
Det går snabbt och enkelt.
2010-03-13, 00:00
Medlem
fittas avatar
Skulle aldrig betala 5kr för att rapportera ett inlägg, inte ens om det vore barnporr.
2010-03-13, 00:07
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Men då skulle en ännu enklare lösning vara att moderatorn helt enkelt raderade inkomna RP utan att göra något åt dem.
Det går snabbt och enkelt.

Bra idé! Då slipper vi dilemmat med att koppla privata telefonnummer till anonyma konton!

Vad tycker TS om den idén?
2010-03-13, 00:12
Medlem
sirPrices avatar
TS förslag är ett av de sämsta jag sett på FB faktiskt. Och då har jag ändå läst många korkade förslag. Grattis till den bedriften!

Jag behöver inte ens redovisa varför förslaget är dåligt, det har så många andra i tråden redan redovisat. Jag instämmer i deras kritik
2010-03-13, 11:15
Medlem
burfogels avatar
Mitt förslag är att radera alla inlägg direkt när de postas, på så sätt kan moddarna gå in på forumet en gång i timmen och massradera alla inlägg som skrivits den senaste timmen. Då slipper man RP opassande inlägg.

Det är ungefär lika bra idé som TS idé.
2010-03-13, 11:27
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Ingen verkar hålla med TS om att detta är en god idé, och att ha en tråd där folk bara säger att förslaget är uselt ser jag ingen mening med.

· KLICK ·

// Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in