Hej.
Jag har en dator som jag anvnder till att spela spel p.Fr ngra mnader sen s brjade den att frysa i 5-20sec(ljud bild och internet dr) sen startar allt igen s inget felmedelande eller blue screen.Uppdaterade allt till moderkortet och grafikkort och allt var perfekt i ca 3mnader och nu r det samma fel igen.. Har inte gjort ngot med drivrutinerna men tnkte att jag fr vll prova att lsa det p samma stt igen s drog hem allt som behvdes(senaste drivrutinerna) men denna gng lste det sig inte.kanske ska sga att jag spelar 3-5timmar om dagen s datorn har anvnds massor av gnger under dem fungerande 3 mnaderna.
det har aldrig hngt sig totalt i windows dock fr jag ofta upp upp svara inte p program s fr jag vnta 10-20 sec sen startar det fast under den tiden kan jag surfa osv bara det fnstret som inte svarar.
jag har formaterat fr att prova det men utan resultat.
Info : Vista 32, 2 gb ram, 1tb hrdisk som r uppdelat 200gb och 800gb,
Msi p45 neo2 moderkort, och geforce 9800gtx + grafikkort
Datorn r byggd av komplett.se
Har skt igenom datorn efter spy/virus osv utan att hitta ntt. laddat hem test program frn kompletts hemsida som ska testa ram minne och ett fr att testa hrdisken men fr upp allt allt r ok har ven krt 3dmark fr att testa grafikkortet men fr fina resultat.Av ngon jvla anledning s fryser det aldrig i det programmet.
S vad kan det vara r det ngon som har ngot tips vad man kan gra?
Eller r det bara att kpa nytt?
Senast redigerad av neoone 2010-03-10 kl. 19:16.