2010-04-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mev
Jag har ingen aning om hur många killar eller tjejer min tjej har haft sex
med innan mig. Varför skulle jag bry mig om det? Det är ju med mig hon
är nu, jag bryr mig om hur hon är nu och inte för 10 år sedan. Hon har
valt mig och jag har valt henne. Jag frågade inte efter hennes CV innan
vi blev tillsammans.

Om man inte ser sin tjej som en ägodel så har man inte ont av sådant.
Du är inte så gammal, va'?

Jag är tillräckligt gammal för att veta vad jag pratar om.
Och vad vill du få ut av frågan?
Citera
2010-04-27, 13:26
Medlem
Jag förstår inte problemet, visst 40 är många men samtidigt har hon ju skaffat sig erfarenhet som du har nytta av i sängen.
Det finns ju inte tråkigare än en oskuld som inte vet vad dom håller på med.
så länge hon är trogen dig ser jag ingen anledning för dig att vara svartsjuk.
Citera
2010-04-27, 13:50
Medlem
mevs avatar
Ser det mer som ett hälsosamt tecken att tjejer är intresserade av sex.
Det är inget fel på att bejaka livet, ta för sig av det goda, etc.

@ ploppmannen: Jag frågade därför att det lät som en fråga som skulle kunna ställas av en yngre grabb (15-25), möjligtvis en muslim. En väldigt svart-vit, retorisk fråga kryddad med dubbla skiljetecken för att förstärka retoriken och för effektens skull, en fråga som dessutom hintar om en väldigt traditionell kvinnosyn. Men man ska inte generalisera, det är onödigt.
Senast redigerad av mev 2010-04-27 kl. 13:56.
Citera
2010-04-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mev
Ser det mer som ett hälsosamt tecken att tjejer är intresserade av sex.
Det är inget fel på att bejaka livet, ta för sig av det goda, etc.

@ ploppmannen: Jag frågade därför att det lät som en fråga som skulle kunna ställas av en yngre grabb (15-25), möjligtvis en muslim. En väldigt svart-vit, retorisk fråga kryddad med dubbla skiljetecken för att förstärka retoriken och för effektens skull, en fråga som dessutom hintar om en väldigt traditionell kvinnosyn. Men man ska inte generalisera, det är onödigt.

En människa som har slampat runt är förmodligen en människa jag inte vill bygga min framtid med, är det så jävla svårt att förstå?
Citera
2010-04-27, 17:00
Medlem
SåNyfikens avatar
min flickvän har också knullat mängder

hon började knulla runt när hon var 14 blev tillsammans med henne när hon var 22

Hon har legat med 50-60 killar

och ni som säger att erfarna tjejer är bättre i sängen, tycker jag har helt fel

hon är så tråkig i sängen så det knappt är värt att ta fram kuken och knulla henne
Citera
2010-04-27, 17:00
Medlem
nerdrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
En människa som har slampat runt är förmodligen en människa jag inte vill bygga min framtid med, är det så jävla svårt att förstå?

Inget konstigt med det du säger. Håller med
Citera
2010-04-27, 17:32
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
min flickvän har också knullat mängder

hon började knulla runt när hon var 14 blev tillsammans med henne när hon var 22

Hon har legat med 50-60 killar

och ni som säger att erfarna tjejer är bättre i sängen, tycker jag har helt fel

hon är så tråkig i sängen så det knappt är värt att ta fram kuken och knulla henne

Alltså man blir väl inte bättre i sängen av att knulla många, tror snarare man blir bättre av att ha sex med få men då många gånger.
Citera
2010-04-27, 18:02
Medlem
mevs avatar
Citat:

Hur mycket har du själv slampat runt?
Citera
2010-04-27, 18:32
Medlem
SinXs avatar
Hur fan kan detta vara ett problem? Personligen ser jag det som meriterande om ens flickvän varit kommunmadrass tidigare. Brudar som är oerfarna måste man lära upp vilket snor en jävla massa energi. Duktiga flickor tar den i baken utan att tjafsa så jävla mycket vilket nybörjade tyvärr gör allt för ofta. Övriga viktiga kvalifikationer är ju att de kan städa, laga mat och serva mig utan att visa dålig attityd. Självklart måste man bjuda lika mycket tillbaks. Tex har jag inget problem med att vara den som är ansvarig för att kassan går ihop. Har ändå ett rätt skapligt ekonomiskt.
Citera
2010-04-27, 19:21
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neutronman
Smart tjej, hon avslöjade det för att hon vill att du ska dumpa henne dvs. hon är trött på dig och vill ha mer kuk.

Så fungerar svennebrudar
Citera
2010-04-28, 12:00
Medlem
Krehs avatar
Kasta din jävla tjej i någon papperskorg. Hon borde inte vara värd ett skit i dina ögon.
Citera
2010-04-28, 17:40
Medlem
Citat:
+1
Det är ju så alla normalt funtade människor tänker. Sen finns det säkert sunktroll och trashasar som tar allt de kan utan att sätta upp ribban till standardnivå. Helt enkelt för att de inte har nåt val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in