2010-03-09, 03:09
Medlem
Hejsan.

Undrar hur lång tid det tar efter att man fått kreditprövning osv godkänt att få kortet i handen.

Är ett visa Gold om det gör nån skillnad.

bor i sthlm så frakten lär ju gå något snabbare än om man bor på nån grusväg i norrland.
Citera
2010-03-09, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DUFATTARINGENTING
bor i sthlm så frakten lär ju gå något snabbare än om man bor på nån grusväg i norrland.
Hur tänkte du nu?
Citera
2010-03-09, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talibankocken
Hur tänkte du nu?
Fler tåg, lastbilar, allt går till sthlm så med all säkerhet kommer det fram ganska fort.
Citera
2010-03-09, 06:57
Medlem
AlphaXrays avatar
Super bort mitt visa då och då eller slår fel kod. Tar ca en vecka(bankdagar) innan jag har både kort och kod.
Citera
2010-03-09, 09:06
Medlem
m0gs avatar
Från att jag skickade in underskrivet avtal tog det en vecka att få mitt Mastercard (utfärdat av Swedbank/Entercard om det gör nån skillnad). Vilken typ av kort det gäller torde inte spela någon roll.

Citat:
Fler tåg, lastbilar, allt går till sthlm så med all säkerhet kommer det fram ganska fort.

Posten levererar generellt brev dagen efter att det skickas i hela landet.
Citera
2010-03-09, 10:13
Moderator
^Eazs avatar
Övrigt -> Privat Ek.
/Mod
Citera
2010-03-09, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0g
Från att jag skickade in underskrivet avtal tog det en vecka att få mitt Mastercard (utfärdat av Swedbank/Entercard om det gör nån skillnad). Vilken typ av kort det gäller torde inte spela någon roll.

Posten levererar generellt brev dagen efter att det skickas i hela landet.

jag har såndär smsavisering oftast så brukar få ett sms mitt på dagen o gå förbi min ica-butik 200m från mitt hem påvägen hem.
Citera
2010-03-09, 20:52
Medlem
Citat:
Hejsan.

Undrar hur lång tid det tar efter att man fått kreditprövning osv godkänt att få kortet i handen.

Är ett visa Gold om det gör nån skillnad.

Vanligt visa brukar ta 3-4 bankdagar innan du har kort och kod
Citera
2010-03-09, 22:05
Medlem
m0gs avatar
Citat:
jag har såndär smsavisering oftast så brukar få ett sms mitt på dagen o gå förbi min ica-butik 200m från mitt hem påvägen hem.

Brevet kommer som sagt till ditt serviceställe (eller din brevlåde om det inte skickas rek.) en arbetsdag efter att banken skickar det. Vare sig du bor i Umeå, Gävle, Stockholm eller Göteborg.

Om banken har det de behöver från dig idag kan du nog räkna med att ha kortet i handen den här veckan.
Citera
2010-03-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0g
Brevet kommer som sagt till ditt serviceställe (eller din brevlåde om det inte skickas rek.) en arbetsdag efter att banken skickar det. Vare sig du bor i Umeå, Gävle, Stockholm eller Göteborg.

Om banken har det de behöver från dig idag kan du nog räkna med att ha kortet i handen den här veckan.
givetivs får dom större städerna först. det jag menar.

kan dock meddela att jag fick kortet igårkväll. gick snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in