Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Förstår du verkligen varför den finns? Det har inte ett skit med att artonåringar är mer mogna i sin argumentation att göra.
Jag förstår och vet varför regeln finns. Däremot håller jag personligen inte med om att regeln faktiskt gör något förutom att skapa en massa OT. Juridiskt sett finns det människor som kan dom sakerna mer än vad jag kan, min åsikt däremot är att ålder inte är en bra parameter att använda när det gäller att främja diskussion.
Citat:
Ursprungligen postat av waitingforpeace
+1. Det som är så jävla irriterande är folket som leker moderatorer och endast bidrar med ''kom tillbaka om - år'', då de är de som inte bör få vistas på forum genom att det är DEM som skriver offtopic, så ALLA som ser sådana s.k hobbymoderatorer (nördar) tryck på RAPPORTERA.
Precis, oavsett vem det är och var dom skriver OT'n så använd rapporteraknappen. Det är det enda sättet moderatorerna kan agera för det är helt omöjligt att läsa igenom alla inlägg under en dag och fånga upp såna skitinlägg på så sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Avdelning sten i glashus.

Jag är tämligen säker på att jag kan förklara mina åsikter i dom flesta ämnen. Däremot kanske du kan se brister i min argumentation eller helt enkelt inte hålla med men jag försöker allt hålla topic i dom flesta av mina inlägg.. Dock har även solen prickar och även den mest perfekte användaren (läs SweTech) kan fela...