• 1
  • 2
2010-03-08, 02:34
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Hejsan! Jag har provat whey 80 (alla smaker), samt mmsports smaker+gymvaruhusets smaker. MEN jag är ute efter någon annorlunda smak, inte bara jordgubb, chocklad osv! Har kollat omkring en hel del men inte hittat något intressant, förutom något protein för typ 250kr kg vilket kanske är lite väl dyrt. Tips på annorlunda, roliga smaker mottages tacksamt!

MVH FuckedUp2k9
Citera
2010-03-08, 02:48
Bannlyst
Kolla gymvarushusets "Whey FX"
Citera
2010-03-08, 02:55
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sRamos
Kolla gymvarushusets "Whey FX"

Men oj, där hittade jag ju iaf 2 trevliga smaker som jag skulle kunna tänka mig att prova

Finns det inga smaker m kokosnöt, jordnötssmör eller annat gott? Har haft något liknande förut, ingen aning vad märket hette dock ,tror det var något amerikanskt.
Citera
2010-03-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Men oj, där hittade jag ju iaf 2 trevliga smaker som jag skulle kunna tänka mig att prova

Finns det inga smaker m kokosnöt, jordnötssmör eller annat gott? Har haft något liknande förut, ingen aning vad märket hette dock ,tror det var något amerikanskt.

Jo, kolozzeumhar kokossmak. Den är väldigt god. Har själv testat den. : )

Såg de har protein för 125kr kilot. Riktigt bra konkurrerande pris. Tänkte själv handla där, men GG hade 16kg protein för 115kr kilot så blev en beställning där nu på morgonen. Hade gärna köpt Apelsin smaken på Whey80, men den finns inte kvar. =(
Senast redigerad av MRZnr1 2010-03-08 kl. 08:09.
Citera
2010-03-08, 10:29
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1

Såg de har protein för 125kr kilot. Riktigt bra konkurrerande pris. Tänkte själv handla där, men GG hade 16kg protein för 115kr kilot så blev en beställning där nu på morgonen. Hade gärna köpt Apelsin smaken på Whey80, men den finns inte kvar. =(

Score! NU har man åtminstone några goda smaker att prova på, till bra pris också.
Citera
2010-03-08, 10:37
Medlem
apintofstellas avatar
http://www.myprotein.co.uk/bulk-powd...-whey-protein/

Dar har du Choc Mint och Choc Nut. Har sjalv provat mint och den ar helt suveran. Deras Choc Smooth tillsammans med mjolk ar som att dricka oboy.

Frakten ligger pa hundringen till Sverige (engelskt foretag).
Citera
2010-03-08, 11:01
Medlem
Hagbalds avatar
Tutti Frutti är lite annorlunda och god www.lyftarshopen.se även banan där är fin. Sen finns massa varianter av Optimum typ cream and cookies men de är ganska dyra.
Citera
2010-03-08, 14:34
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
http://www.myprotein.co.uk/bulk-powd...-whey-protein/

Dar har du Choc Mint och Choc Nut. Har sjalv provat mint och den ar helt suveran. Deras Choc Smooth tillsammans med mjolk ar som att dricka oboy.

Frakten ligger pa hundringen till Sverige (engelskt foretag).

Tack för tips!
Citera
2010-03-08, 14:35
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagbald
Tutti Frutti är lite annorlunda och god www.lyftarshopen.se även banan där är fin. Sen finns massa varianter av Optimum typ cream and cookies men de är ganska dyra.

Tuttifrutti låter for the win!
Citera
2010-03-08, 14:43
Medlem
NormalBurgers avatar
GG har ju även caffe smaken igen, men antar att du testat den
Citera
2010-03-08, 14:52
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
GG har ju även caffe smaken igen, men antar att du testat den

Japp. Den är rätt så god förövrigt Önskar att dom kunde köra m persika igen, en av mina favoriter!
Citera
2010-03-08, 15:00
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1

Blev riktigt sugen på att testa kokos. Får dra i väg en beställning snart!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in