Tja!
Jag har hört från goda källor det sista, att effekten av eq är ytterst individuell......vissa får en jämn och fin ökning i kvalitativ massa som är nästan ostoppbar....det sas. bara går och går som en maskin.
Sån är jag själv...

! Andra reagerar tydligen inte märkbart på EQ alls.....det är därför en del som säger att det är skitprepp raktigenom
Ligger på nästan identisk kur nu, totalt ska jag köra 750 mg ew + 250 mg testo E i 20 veckor. Fronten har blivit 2 tripplar på vardera 2250 mg.
Ska köra 8 veckor oxar mitt i för att få lite "drag under huven"!
Mitt eq har precis kickat nu, och jag märker följande: Hejdlös aptit, dunderpump i gymet, timslånga morgonbångar och en kraftig konditionsökning! Däremot har det inte de där "testokänningarna" som man får på testo only och andra högandrogener. Eq är nämligen endast sparsamt androgent emedan det ändå stänger ned ordentligt. Man blir därför lite "eunuck" på skiten.....dvs man funkar sexuellt men man har ingen lust direkt......därför är det att rekommendera att få med en underhållsdos testo för att sas. blöta upp det hela lite.....
Fråga igen om det undras!! Eq är min personliga favvo för övrigt!!
BM