Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Fick den förskriven för ett par veckor sen. Har haft problem med eksem sen barnsben, men på senare år har ansiktet blivit torrt och jävligt. Läkaren skrev ut en tub, och jag har kört morgon och kväll efter noggrann tvätt/dusch, och resultatet är enastående. Min hy har inte varit bättre på många år.
Ang den brännande känslan har jag fått det ett gäng gånger, men det bekommer mig inte. Föredrar defintivt brännandet framför ett konstant kliande, med lösa hudflagor och skit överallt.
Brukar ibland slarva med smörjningen annars, och kanske hoppa över morgon eller kväll. Nu när jag börjat med den här har jag ansträngt mig för att göra det noga två gånger om dagen, så det kan såklart ha påverkat.
Hur som helst är jag sjukt nöjd med salvan!
Okej kul att det blivit bra för dig
Tänkte bara titta in här ett år senare och berätta att jag inte tar någon salva nu och att den där hettan la sig efter några veckor. Det var sjukt jobbigt då den höll på och det tärde på psyket mer än jag hade kunnat ana. Jag vet ännu inte vad allt det där berodde på men är väldigt glad att slippa det nu iaf

Till alla er andra som får någon slags oförklarlig hetta i ansiktet så kan jag berätta att det blev bättre av träning och varma duschar konstigt nog

Hoppas jag slipper skriva här igen *ta i trä*
ha det fint!