Såg Hypocrisy Live igår, och blev positivt överraskad över Peter Tätgrens jordnära sätt. Han kunde lika gärna varit min granne, samma lantliga fräna skämt. Ändå är han bland dom tyngre aktörerna inom skandinavisk metal och är en valrespekterad producent. Blev lite nyfiken över hans liv
Skvallra på!
Ja, jag tror att han är rätt mycket som "vem som helst", tydligen så blev hans fru irriterad på de ständigt återkommande turnéspexen så hon fick nog och sa ifrån att han för fan fick lägga av med dem - sagt och gjort, något mer städad nu enligt honom själv åtminstone.
Såg Hypocrisy Live igår, och blev positivt överraskad över Peter Tätgrens jordnära sätt. Han kunde lika gärna varit min granne, samma lantliga fräna skämt. Ändå är han bland dom tyngre aktörerna inom skandinavisk metal och är en valrespekterad producent. Blev lite nyfiken över hans liv
Skvallra på!
Han dricker väl en hel del. Och om jag inte minns fel så hade han svimmat helt plötsligt ute på krogen osv, men kommer inte ihåg om det var pga hjärtat eller så.
Holk-pungen är ju klockren och Mr.Tägtgren är en utav dom bästa growlarna Sverige har.
Har köpte det gamla mentalsjukhuset Pärlby utanför Ludvika för ett antal år sedan. Han bor där och har studio. Är väl, vad jag vet, från dom trakterna.
Är inte Tägtgren en av de "kändisar" som det är svårt att gräva fram snask om? Det känns lite som att han är som gemene hillbilly när han super till och de sjukaste grejerna har han avhandlat i Close-up Magazine.
Är inte Tägtgren en av de "kändisar" som det är svårt att gräva fram snask om? Det känns lite som att han är som gemene hillbilly när han super till och de sjukaste grejerna har han avhandlat i Close-up Magazine.
Indeed. Han ska tydligen vara sjukt trevlig. Men det är ju inte direkt skvallermaterial.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!