2010-03-04, 01:05
Medlem
Hejsan. Min vän har länge haft Windows 7 och jag älskade verkligen hans bluetooth. Men nu när jag väl skaffat Windows 7 har jag inte samma bluetooth. Han har visserligen en HP men det ser inte ut som någon special app. Menyerna ser relativt lika ut men när man skickar en fil till hans dator så ploppar det upp en notify nere i taskbaren vid bluetooth ikonen där det står att en enhet försöker skicka en fil och om man vill acceptera eller inte. På min dator är det den klassiska windows bluetoothen att man måste högerklicka på ikonen och trycka "ta emot en fil". Detta funkar dock inte ens för mig.
Fan jag hatar windows bluetooth system så jävla mycket och trodde verkligen att microsoft fixat detta i Windows 7. Varför är det såhär? Är det ett program specialdesignat av HP?
BlueSolei är annars en riktigt bra app men jag vill verkligen ha lika som min vän. BlueSolei är så krångligt att installera pirat.
Citera
2010-03-25, 21:08
Medlem
Kom igen då Snälla
Citera
2010-03-26, 01:23
Medlem
Sweemans avatar
Tror det kan vara då hans blåtand är integrerad, alltså har hp gjort en programvara för denna, jag sitter på en hp med win7 nu med extern blåtand och jag har samma sak som du, riktigt störande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in