Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 16:05
Medlem
CronoSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Jag är mer nyfiken på den där nedstängda floggen som någon länkade för några minuter sen, försökte söka på namnet men hittade inga andra intressanta sidor.
Har den floggen var uppe för några dagar sen?
Hur hittade ni den osv?

/Hits

Cachad version, inget intressant.
http://74.125.77.132/search?q=cache:su1QEcs0aVYJ:www.fotolog.com/nex1one+nex1one&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se&client=fi refox-a
Citera
2010-03-05, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
"Björn Mobilnörd Jähle: JAG VILL BARA SÄGA ATT KEON INTE HAR GJORT ETT SKIT SÅ ATT ALLA VET!!!!!!!!" (citat från Facebook)

Väldigt många av hans kompisar verkar eniga om att Keon är oskyldig.
Det tror jag oxå.
Däremot tror jag fortfarande att det vore jättebra för polisen att prata med honom då de på så sätt kanske kan komma "Sean" ett steg närmare...o till slut kunna ge Gabriels familj en förklaring på vad som hände. Att någon puttade Gabriel tycker jag inte att det i nuläget verkar finnas något som tyder på.

Jag tror också att Keon är oskydlig men jag tror att Moggerblack är den som är Sean.
Ge er till känna så kan ni fortsätta leva sen, är ni oskyldiga har ni inget och vara rädda för.

15 bast för fan, träd fram !

Tror dock Keon inte är helt oskyldig, jag tror han skyddar någon. Keon vet mer än vad vi tror, skyddande av brottsling ?. Fast nu vet vi ju inte om det är något brott dvs.
Men försvårande av polisarbete finns det väl nåt som heter?

/hits
Senast redigerad av Hardisthestyle.com 2010-03-05 kl. 16:08.
Citera
2010-03-05, 16:07
Medlem
magers avatar
Citat:
Jag är mer nyfiken på den där nedstängda floggen som någon länkade för några minuter sen, försökte söka på namnet men hittade inga andra intressanta sidor.
Har den floggen var uppe för några dagar sen?
Hur hittade ni den osv?

/Hits
hittade den på någons vänner sida.. googla och kolla cachade sidor.. och läs kommentarer.. den här var rätt intressant tex om man läser kommentarerna, då han varit ute och UEat med Keon bland annat, i januari..

http://74.125.77.132/search?q=cache:BLvDqhghUt0J:www.fotolog.com/nex1one/49873929+nexOne+ue&cd=4&hl=sv&ct=clnk&gl=se&client =firefox-a
Citera
2010-03-05, 16:08
Medlem
Det där med nex1one är lite skumt.
Citera
2010-03-05, 16:08
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
själv trodde jag TS var en man, nu vet vi att HON är 16 år enligt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6725586.ab är inte detta bevis nog för att banna henne ett tag?

Nej men du borde definitivt bli bannad, inlåst och nyckeln borde kastas i sjön!

För det första har du läst helt fel och redan där går min gräns. Sen har du mage att be om att banna en tjej som ber om hjälp att hitta sin försvunna bror (och som när du skrev ditt inlägg har påträffats död). Läser du ens själv vad du skriver eller gör du som när du skummar igenom trådarna?
Citera
2010-03-05, 16:09
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Mjaco och Pappaspralin:

Får jag fråga vad ni ens gör här när ni bara klankar ner på oss som försöker hjälpa?

Har ni inget jävla liv eller ?

Dra åt helvete för fan, båda 2.

Din definition av att hjälpa är ganska skev i mina ögon. Du hänger ut, sida efter sida en person som du har väldigt lite belägg för att det verkligen är han som "mördat" G.

Tycker du ska ta och tagga ner lite på spekulationerna, är väl jävligt osäkert om ens ett brott är begått. Som sagt, polisen avskrev det som en olycka direkt. De har nog en hel del bättre koll på läget än vad du har.
Citera
2010-03-05, 16:10
Medlem
Kesslers avatar
Konstigt att ingen träder fram om det nu finns en GM och inte är en olycka. För straffet för en sån här grej ger ju typ 2mån på "psykavdelning" där du får sitta och spela Playstation hela dagarna om GM är under 18år...
Citera
2010-03-05, 16:10
Medlem
Ett_Jävla_Bis avatar
Citat:
Jag tror också att Keon är oskydlig men jag tror att Moggerblack är den som är Sean.
Ge er till känna så kan ni fortsätta leva sen, är ni oskyldiga har ni inget och vara rädda för.

15 bast för fan, träd fram !

Tror dock Keon inte är helt oskyldig, jag tror han skyddar någon. Keon vet mer än vad vi tror, skyddande av brottsling ?. Fast nu vet vi ju inte om det är något brott dvs.
Men försvårande av polisarbete finns det väl nåt som heter?

/hits

Moggler är INTE Sean. Däremot var det Mogglers väska som S och G skulle hämta i hålet.
Citera
2010-03-05, 16:12
Medlem
magers avatar
Om inte moggler är Sean lär nex1one ha något med de att göra.. varför vara så satans aktiv sen helt plötsligt radera sin flogg... hmm
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett_Jävla_Bi
Moggler är INTE Sean.

Bevis på detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mager
hittade den på någons vänner sida.. googla och kolla cachade sidor.. och läs kommentarer.. den här var rätt intressant tex om man läser kommentarerna, då han varit ute och UEat med Keon bland annat, i januari..

http://74.125.77.132/search?q=cache:BLvDqhghUt0J:www.fotolog.com/nex1one/49873929+nexOne+ue&cd=4&hl=sv&ct=clnk&gl=se&client =firefox-a

niz4 said on 1/29/10 5:42 PM
Men det blev ju jobbigt sen när den där snubben kom ;P Men ja, det var najs

niz4 verkar också precis ha raderat kontot?
Citera
2010-03-05, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rokkoko
niz4 said on 1/29/10 5:42 PM
Men det blev ju jobbigt sen när den där snubben kom ;P Men ja, det var najs

niz4 verkar också precis ha raderat kontot?

niz4 och nex1one - 2 konton som varit rätt aktiva borttagna nu ?

Inte liiite skumt de inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in