Vill ändå ta till akt och hylla TS(syrran för sitt försök att hitta sin bror här via FB)
Hon ville väl och försökte på alla sätt visa sin kärlek till sin bror och gjorde sin allt i sin makt för sprida sitt budskap om att hitta brodern.. Att dela med sig av sin oro och verkligen söka hjälp är verkligen stark gjort och under rådande omständigheter så är du en förbild för ditt försök..
Till er andra som skrev en massa skit och sa dumma saker så har ni i alla fall visat vilka usla kräk ni är och är det några som ska hittas så är det ni Skämmes på er för fan
Du är nog kanske på rätt spår... om man ska försöka chansa lite som alla andra. Jack Andersson är lika med bror till Sean Andersson. Sean vill hämta sin brorsas väska och får med sig Gabriel. Vad som hände när de kom dit vet bara Sean?
Vet du det med säkerhet? Att Sean och Jack Andersson är bröder?
Faixers skiss stämmer i sort, men gjorde en liten edit som jag tror ligger ännu lite närmare verkligheten. Har också enbart styckit in min näsa, men vill minnas att det såg ut så här:
Det röda jag har lagt till är alltså en betongavsats som man kan stå på. Borde ju logiskt sett finnas också då det sitter en graffitimålning på den väggen.
Tack för bilderna. Såg på de 5 bilderna någon annan länkade också.
http://spa.fotolog.com/photo/42/22/67/vembryrsig/1257488653455_f.jpg - Är den bilden jag verkligen inte fattar. Ifall han hoppar ner till höger på avsatsen då får han stå där och det är inte mycket mer med det. Visserligen finns det ett rep så han får väl försöka dra sig upp med hjälp av det. Man ska dock komma ihåg att en 13-åring inte har så utvecklad muskulatur och skulle ha rätt svårt att ta sig upp för ett rep. Ifall han hoppar ner till vänster, då åker han ner i schaktet?
Nej, jag vet inte om någon var påverkade av några droger.
Men vet ni motsatsen? Knappast.
Jag har ingen aning om i vilka banor man tänker om man är under påverkan av droger.
Jag ANKLAGAR INGEN men försöker se alla möjliga sätt vad som kan ha inträffat.
Fan, lägg ner.
Det är jag som kommit längst när jag säger att Huddinge Sean Andersson och Jack är iblandade i högsta grad. Kom med nåt du då.
Ja inte fan är nog personen som gjort detta det smartaste som vandrar omkring på denna jord, men det måste ju nödvändigtvis inte bero på droger... nog för att vissa preparat kan göra dig likgiltig till saker, men det kan nog ren dumhet också göra...
Är det sant att lillkillen pröjsa 200 spänn för att få komma ner i ett jävla ventilationsscshackt och sedan bli lämnad som ett jävla djur när olyckan inträffade.
Jag är säker på att hans kompis finns här på FB eller läser här.
Jag ska personligen spöa skiten ur dig och trycka upp en stor jävla ventilationsrör i arslet på dig och hänga dig naken upp och ned i sama trumma.