Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-03-03, 21:12
Medlem
RageCBs avatar
Det kanske bara är jag men jag tycker att man borde få något slags meddelande eller liknande när ens inlägg i en tråd blir citerat, ungefär som på facebook.

Det är ju inte alltid man orkar läsa igenom en hel tråd på 100 sidor som man skrivit i eller bara om nån bara ställer en fråga.
Citera
2010-03-03, 21:14
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageCB
Det kanske bara är jag men jag tycker att man borde få något slags meddelande eller liknande när ens inlägg i en tråd blir citerat, ungefär som på facebook.

Det är ju inte alltid man orkar läsa igenom en hel tråd på 100 sidor som man skrivit i eller bara om nån bara ställer en fråga.

Skiftnyckeln högst upp i "topbar" och välj sedan "mina citerade inlägg". Mycket smidigt.
Citera
2010-03-03, 21:14
Medlem
_abous avatar
Du har alltså missat den nya funtionen "Mina citerade inlägg".
Kolla uppe vid verktygssymbolen i toppmenyn.
Citera
2010-03-03, 21:20
Medlem
RageCBs avatar
oopss... Tråden kan stängas
Citera
2010-03-03, 21:33
Medlem
anooonyms avatar
Tycker det är en bra ide endå. Nu när man endå har en funktion som visar dom och som uppdateras så skulle en liten notifikation vara så långt borta.
Citera
2010-03-03, 21:55
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Skiftnyckeln högst upp i "topbar" och välj sedan "mina citerade inlägg". Mycket smidigt.

Den där funktionen är verkligen guld, mitt liv har förändrats en del sedan den kom till Vid vart 200:e klick ungefär så har man fått ett nytt svar
Citera
2010-03-03, 21:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Tycker det är en bra ide endå. Nu när man endå har en funktion som visar dom och som uppdateras så skulle en liten notifikation vara så långt borta.
Få ett PM om man quotats?

Känns lite som en onödig funktion numer.
Senast redigerad av epost72 2010-03-03 kl. 22:07.
Citera
2010-03-03, 21:59
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

Jag gissar på att det inte implementerats för att det är väldigt krångligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Den där funktionen är verkligen guld, mitt liv har förändrats en del sedan den kom till Vid vart 200:e klick ungefär så har man fått ett nytt svar

Haha, onekligen.
Citera
2010-03-03, 22:04
Medlem
_abous avatar
Citat:
Jag kan ha fel nu, men det finns väl någon funktion som mailar om man får svar i en prenumeration eller något sånt?
Det borde ju i så fall inte vara svårare än den inställningen, jag tror inte det har implementerats för att det är ganska onödigt.
Citera
2010-03-03, 22:10
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Mjo kanske.
Borde väl dock vara som ett gästboksinlägg; dvs kolla listan på ens citerade (den som finns nu) och om där är något oläst så skriv ut att man har ett oläst. Nu vet jag ju inte hur trökigt detta ska blir för servrarna eller om det går så lätt med FB's implementation.

Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Få ett PM om man quotats?

Känns lite som en onödig funktion numer.
Menade inte ett PM utan en notifikation. En liten symbol som säger om man har eller inte.
Citera
2010-03-03, 22:13
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Menade inte ett PM utan en notifikation. En liten symbol som säger om man har eller inte.
Sak samma. Om man inte orkar klicka på den länken så kan man köra den sidan i en separat flik med autouppdatering enligt valfritt intervall
Citera
2010-03-03, 22:19
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Sak samma. Om man inte orkar klicka på den länken så kan man köra den sidan i en separat flik med autouppdatering enligt valfritt intervall
Mjo kanske det. Men det låter ju besvärligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in