• 1
  • 2
2010-03-03, 14:27
Medlem
mr-snyggves avatar
http://www.kvp.se/nyheter/1.1904007/...mollers-bostad

Här är en kille som lever på andra sidan av lagen... så när han skälv råkar ut för ett brott springer han genast till polisen och anmäler.... Hur tänker man då??? jag fattar inte...
Citera
2010-03-03, 14:32
Medlem
basseakers avatar
För att även om han är en känd brottsling så har han lika mycket rätt som alla andra att polisanmäla och han vet att han i ett rättssamhälle som Sverige också är lika inför lagen.
Citera
2010-03-03, 14:33
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-snyggve

Här är en kille som lever på andra sidan av lagen... så när han skälv råkar ut för ett brott springer han genast till polisen och anmäler.... Hur tänker man då??? jag fattar inte...

Det visar ju vilka jävla fjollor de kriminella svinen är och T Möller är en av de största. Patetiskt.
Citera
2010-03-03, 14:36
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
För att även om han är en känd brottsling så har han lika mycket rätt som alla andra att polisanmäla och han vet att han i ett rättssamhälle som Sverige också är lika inför lagen.

Jo, men de borde inte ha samma rätt. Ställer man sig utanför lagen ska man fan inte ha skydd av lagen heller.
Citera
2010-03-03, 14:52
Medlem
Carlo.Gambinos avatar
kanske anmälde det för att inte har en jävla aning om vem som ligger bakom inbrottet? Och så fort snuten får tag i dom får Möller tag i dom, och då jävlar
Citera
2010-03-03, 14:59
Medlem
Kenty-59s avatar
Är nog lite "svett" nu dom som gjorde det här inbrottet, knappast dom vet vem dom bröt sig in hos..
Citera
2010-03-03, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Är nog lite "svett" nu dom som gjorde det här inbrottet, knappast dom vet vem dom bröt sig in hos..

Tror Du inte det...
Citera
2010-03-03, 15:07
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Play
Tror Du inte det...
Nej det tror jag inte, men skulle tro HA rätt snart tar rätt på vilka som ligger bakom det hela..
Citera
2010-03-03, 15:12
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte, men skulle tro HA rätt snart tar rätt på vilka som ligger bakom det hela..

Det är väl inte konstaterat att det handlar om ett regelrätt inbrott.
Enligt polisen saknas tecken på inbrott och de säger även något om att det kan handla om en civilrättslig tvist.

Vad skulle de kunna syfta på med det?
Citera
2010-03-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-snyggve

Han kanske ville att det skulle bli stulet, där av anmälningen.
Citera
2010-03-03, 15:22
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:

Knappast troligt.
Skulle förvåna mycket om dom som bryter inte känner till högprofilerade kriminella i samhället.
Skulle t.e.x. tro att dom som ser mest på efterlyst är banditer.
Citera
2010-03-03, 15:23
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lgn
Det är väl inte konstaterat att det handlar om ett regelrätt inbrott.
Enligt polisen saknas tecken på inbrott och de säger även något om att det kan handla om en civilrättslig tvist.

Vad skulle de kunna syfta på med det?

De menar då att någon med rättmätigt tillträde till lägenheten har vittjat lådorna efter att ha öppnat dörren med egen nyckel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in