Sitter och arbetar i putty och VNC(på windows om det gör någon skillnad) uppkopplad till skolans servrar. Vet inte riktigt vad dom kör för sorts OS på servrarna, men ja det är väl Linux eller Unix antar jag(krävs det att man vet den exakta versionen kanske). Nu undrar jag vilket kommando man kan använda för att öppna filer med passande program.
nano synchro.c
ld.so.1: nano: fatal: libc.so.1: version `SUNW_1.22' not found (required by file /it/sw/gnu/bin/nano)
ld.so.1: nano: fatal: libc.so.1: open failed: No such file or directory
Killed
Sitter och arbetar i putty och VNC(på windows om det gör någon skillnad) uppkopplad till skolans servrar. Vet inte riktigt vad dom kör för sorts OS på servrarna, men ja det är väl Linux eller Unix antar jag(krävs det att man vet den exakta versionen kanske). Nu undrar jag vilket kommando man kan använda för att öppna filer med passande program.
Du kan använda typ WinSCP (fungerar som en FTP-klient) och tankat hem skiten och sen lägga upp en ersättning när du är klar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!