• 1
  • 2
2010-03-02, 03:27
Bannlyst
Vad är det mest desperata ni gjort för att skaffa pengar när typ CSN, dina sista slantar har tagit slut med mera...

Kanske inte rätt forum. flytta isf
Citera
2010-03-02, 03:30
Medlem
RocknRollPussys avatar
jag lurade en chatpeddos att jag var 13 och skulle ligga med dom om de förde över pengar.
Citera
2010-03-02, 03:33
Medlem
Dalailamas avatar
Jag sålde småkakor till alla grannar och sade att det var till förmån för rädda barnen.

I´m going straight to hell.
Citera
2010-03-02, 03:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
jag lurade en chatpeddos att jag var 13 och skulle ligga med dom om de förde över pengar.

Har fan också tänkt på det flera gånger..
Men kan dem inte spåra ditt bakkonto??

Vad använde du? Neteller, Moneybookers...)
Citera
2010-03-02, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZigaZaga
Har fan också tänkt på det flera gånger..
Men kan dem inte spåra ditt bakkonto??

Vad använde du? Neteller, Moneybookers...)

Men vad ska de som blivit lurade göra? "Ääh, asså, jag vill ha mina pengar annars säger jag till polisen att jag skulle köpa sex av dig fast du bara lurades och sa att du var tretton!"
Citera
2010-03-02, 12:31
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Men vad ska de som blivit lurade göra? "Ääh, asså, jag vill ha mina pengar annars säger jag till polisen att jag skulle köpa sex av dig fast du bara lurades och sa att du var tretton!"
hehe...exakt...
Citera
2010-03-02, 13:22
Medlem
TheBoots avatar
Desperat och desperat. När jag var yngre hade morsan ett lotteri till förmån för en förening hon satt i styrelsen för. Skraplotter där vinsten betalades ut av föreningen. Efter lotteriet blev det en massa lotter över som jag gick runt och sålde till ändamål för fattiga barnen, djurskyddsföreningen, cancerfonden etc.
Citera
2010-03-02, 14:14
Medlem
snurreskvätts avatar
Inte exakt enligt topic eftersom jag verkligen inte behövde pengarna men jag måste få lätta mitt hjärta.

Som folk inom föreningslivet vet så ska kafeterian på den lokala idrottsplatsen skötas av ungarnas föräldrar efter något rullande schema.
Stod där en kväll med mamma när jag var liten. När hon gick iväg en sväng tog jag femtio spänn ur kassan.
Det här var ju minst 15 år sedan men har fortfarande sjukt dåligt samvete. Vem snor från föreningar liksom?
Vet inte varför jag gjorde det heller, behövde verkligen inte pengarna till något. När man var i den åldern fick man ändå allt man pekade på. Köpte säkert 100 bugg eller något annat dumt för bytet.

Det var första och sista gången jag "baxat" något hehe
Citera
2010-03-02, 19:37
Medlem
murre-myrsloks avatar
Skadat folk jag tycker om...
Citera
2010-03-02, 19:57
Medlem
Delmizs avatar
En kompis sa till sin mamma att han förstört en annan kompis moppe kåpor och att han var tvungen att betala direkt, han fick 500 och köpte en femma gräs..
Citera
2010-03-02, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Inte exakt enligt topic eftersom jag verkligen inte behövde pengarna men jag måste få lätta mitt hjärta.

Som folk inom föreningslivet vet så ska kafeterian på den lokala idrottsplatsen skötas av ungarnas föräldrar efter något rullande schema.
Stod där en kväll med mamma när jag var liten. När hon gick iväg en sväng tog jag femtio spänn ur kassan.
Det här var ju minst 15 år sedan men har fortfarande sjukt dåligt samvete. Vem snor från föreningar liksom?
Vet inte varför jag gjorde det heller, behövde verkligen inte pengarna till något. När man var i den åldern fick man ändå allt man pekade på. Köpte säkert 100 bugg eller något annat dumt för bytet.

Det var första och sista gången jag "baxat" något hehe

Tare lugnt, du har inte skadat nån
Citera
2010-03-03, 01:02
Medlem
surfacings avatar
Jag utpressade lite folk när jag var yngre och hade lite dåligt med pengar, eller så stal jag dom bara. Vet inte varför jag tycker det var desperat egentligen, jag borde inte tycka det enligt praxis. Men kanske för att jag inte kom på något fyndigare än så.

Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
Classic . Eller så körde man webcam recorder när han runkande och hotade med att sprida filmen över nätet (jag har själv inte gjort det, men en bekant har).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in