Tjena,
innan jag gr nrmare in p vad mitt problem r s vill jag pongtera att jag inte r ngon strre expert p datorer, ingen idiot men just snt hr har aldrig intresserat mig speciellt mycket, s innan jag fr hra vilken noob och hur pantad jag r osv, s kan ni ju tnka p det, tack
Jo, shr r det, p min laptop s har jag tv hrddiskar och min ena (C

fyller sig ngot s in i helvete snabbt och jag kan inte hitta vad det r som fyller den. Jag snackade med en polare om detta och han tipsa om att tanka ngot som hette JDiskReport, vilket jag gjorde och jag skte igenom C: och hittade en del skrp som jag rensa.
Men det var inga strre mngder, 1-2 gb. P bara ett par veckor av surfande och spelande s fyllde sig C: igen och jag sker igenom C: med JDiskReport men allt jag hittar r windows filer osv som r stora och det r inget jag vgar rra.
Sjlva problemet nu r, jag kan ju tanka och spara allt i D: men nr jag ska streama saker osv p ntet s funkar det inte pga att min C: r full.
Efter ett par "experiment" s knns det som det r streamsen som fyller min dator s in i helvete, men det borde vl inte sparas p datorn?
Om jag ominstallerar firefox i D:, s borde problemet vara lst fr tillfllet men jag undrar varfr min dator verkar spara p sig massa skit som jag inte kan hitta?