Tjena,
innan jag går närmare in på vad mitt problem är så vill jag poängtera att jag inte är någon större expert på datorer, ingen idiot men just sånt här har aldrig intresserat mig speciellt mycket, så innan jag får höra vilken noob och hur pantad jag är osv, så kan ni ju tänka på det, tack
Jo, såhär är det, på min laptop så har jag två hårddiskar och min ena (C

fyller sig något så in i helvete snabbt och jag kan inte hitta vad det är som fyller den. Jag snackade med en polare om detta och han tipsa om att tanka något som hette JDiskReport, vilket jag gjorde och jag sökte igenom C: och hittade en del skräp som jag rensa.
Men det var inga större mängder, 1-2 gb. På bara ett par veckor av surfande och spelande så fyllde sig C: igen och jag söker igenom C: med JDiskReport men allt jag hittar är windows filer osv som är stora och det är inget jag vågar röra.
Själva problemet nu är, jag kan ju tanka och spara allt i D: men när jag ska streama saker osv på nätet så funkar det inte pga att min C: är full.
Efter ett par "experiment" så känns det som det är streamsen som fyller min dator så in i helvete, men det borde väl inte sparas på datorn?
Om jag ominstallerar firefox i D:, så borde problemet vara löst för tillfället men jag undrar varför min dator verkar spara på sig massa skit som jag inte kan hitta?