Formaterade fr ett par dagar sen datorn med Windows 7 och allt gick bra, mrkte inget konstigt utan kunde anvnda den normalt osv. Nsta gng jag startade upp den hoppade ngot "PC Angel system recovery" igng mitt i uppstarten. Dr erbjds man terstlla datorn till fabriksinstllningar. Antog att ngot trots allt hade strulat under formateringen s gjorde det. Efter att den processen hade skett s startades datorn om, men d visade sig PC angel hoppa igng igen. Formaterade om datorn igen och allt gick som det skulle och kunde anvnda datorn normalt. Men sen nr jag stngde av och startade upp igen var PC angel tillbaka och som tidigare hindrade en att gra ngra andra alternativ n att gra en fabriksterstllning(fler alternativ i pc angel hade kommit upp men inget annat fungerade n terstllningen). Dock hnde inte ngot nr man lt programmet gra fabriksterstllningen igen. Nu fungerar det inte heller lngre att formatera datorn, PC angel stoppar allt...
S vad r det hr fr ngot? Virus eller gr PC angel att anvnda till ngot? Hur gr jag fr att kunna bli av med det?