2010-02-27, 18:39
Medlem
Gerkans avatar
Det är så att jag har köpt ett par skor på stadium, dom här; http://www.stadium.se/mode/damskor/s...erri-b-leather

Och jag hade fan ingen aning om att det var damskor! Min tjej var med och köpte dom med mig och hon trodde inte heller det var damskor, vi tänkte inte på det alls i affären då vi trodde det var herrskor men när jag tittade upp dom på nätet för att visa en polare via msn så visar det sig att det är damskor! Vad tycker ni det ser ut som? Glömde kvittot hemma hos min tjej, men vet inte vart kvittot ligger så jag har antagligen kastat ut 400KR på ett par damskor!!!!!!!
Citera
2010-02-27, 18:41
Medlem
Vattenspanns avatar
Påminner lite om Converse och är liksom dom i stort sett unisex. Vill inte vara den som är den, men hur osäker är du på dig själv om du känner oro för att du köpt dampjux? Jag har haft en del damkläder så som jackor, vantar och annat genom åren utan att någonsin höra några kommentarer om det. Och nej, det har inget med någon läggning eller annat att göra.

Kort och gott, diggar du skorna och dom sitter som dom ska så är det väl inga problem?
Citera
2010-02-27, 18:42
Medlem
Fenr!s avatar
Hahaha!

Nej men, ärlig talat. Vem fan bryr sig? Inte fan ser det där ut som en stereotypisk damsko inte. Kör hårt och börja rocka den lagom till våren.

Men om det äter upp dig inifrån att det är en damsko så tycker jag att du ska leta reda på kvittot eller slänga skiten i soptunnan. Personligen hade jag behållit dom.
Citera
2010-02-27, 18:59
Medlem
Gerkans avatar
Jodå, jag tycker dom är ganska snygga och dom sitter väldigt bra, men det skulle ju inte vara så kul att hra "Haha, du har damskor på dig!" eller liknande :P kanske är lite löjligt att tänka så eller ens bry sig om vad andra tycker men ändå! Men dom ser ju inte ut att vara damskor, eller? Ska slänga upp några bilder när jag har på mig dom så får ni se kanske lite närmre

Edit: Sådär! Säg till om inte länken fungerar!
http://yfrog.com/jnp1010002kjx
Senast redigerad av Gerkan 2010-02-27 kl. 19:03.
Citera
2010-02-27, 19:14
Medlem
Vattenspanns avatar
Jag upprepar mig själv men dom ser ut som vilka skor som helst. Och för det mesta så kollar inte folk på skorna hur som. Eller? Jag har fan så taffliga skor för jämnan utan att nån verkar bry sig..Och är du karl nog så bär du upp dom som man ska. Oroa dig inte nu utan se till att använd dom tills dom får en lite mer sliten look så ska du se att allt löser sig.
Citera
2010-02-27, 19:27
Medlem
Gerkans avatar
Jo, tror nog jag behåller dom.. ser faktiskt riktigt bra ut med chinos + skjorta o nå hängslen till..
Citera
2010-02-27, 21:07
Medlem
Fenr!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerkan
http://yfrog.com/jnp1010002kjx

Haha skippa sockorna så ska det nog vara game!
Citera
2010-02-27, 23:06
Medlem
Gerkans avatar
Klart! På sommarn blire inga strumpor inte :P. Kan ju dock ha dom på mig nu när jag bara går med byxor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in