Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-26, 23:00
  #1
Medlem
Jag sitter för tillfället på en utslussnings hem efter en kåk vistelse o här får man lämna urinprov nästan hela tiden , läkaren har skrivit ut Iktorivil till mig , får 6 mg dagligen ..

Har varit positiv såklart hela tiden under min vistelse här , men dagen efter jag köpte ett preparat som innehåller EAA esentsiella aminosyror till min träning och nu är jag helt plötsligt negativ på urinproverna , har tagit prov 7 gånger efter att jag började med EAA o alla har varit negativa ??

Har käkat ikton Dagligen ska jag oxå tillägga..

Nån som vet nåt om Vad denna Blandning gör med Benson ?
Citera
2010-02-27, 01:46
  #2
Medlem
SMD FBs avatar
Det var märkligt, kör också EAA (från gymvaruhuset) och har inte märkt något kring drogtesterna. Vilken EAA kör du?
Citera
2010-02-27, 12:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det var märkligt, kör också EAA (från gymvaruhuset) och har inte märkt något kring drogtesterna. Vilken EAA kör du?

EAA FX Från GV , märkligt hela grejen ?
Citera
2010-02-27, 17:02
  #4
Medlem
SMD FBs avatar
Okay, riktigt go smak på EAA FX, smakar som energidryck nästan och tar bort amonosyrasmaken riktigt bra till skillnad från många andra märken.

Verifieras urinprovet på analys eller är det bara sticka?
Citera
2010-02-27, 17:04
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Okay, riktigt go smak på EAA FX, smakar som energidryck nästan och tar bort amonosyrasmaken riktigt bra till skillnad från många andra märken.

Verifieras urinprovet på analys eller är det bara sticka?

Ah , håller med riktigt god smak Red Berryn

På Sticka ...
Citera
2010-02-27, 17:28
  #6
Medlem
SMD FBs avatar
I och med att det är sticka så kan det vara så att aminosyrorna ändrar något värde i urinet möjligtvis pH-värdet som ger ett felaktigt negativt utslag. Kan inte tänka mig att aminosyror tar bort bensodiazepiner ur urinet så jag håller på min teori. Om du eller någon annan skickar ditt urin för verifiering i ett labb så tror jag att du kommer att bli positiv. Stickor är generellt rätt så opålitliga och går att fuska och trixa med rätt mycket.
Citera
2010-02-27, 18:50
  #7
Medlem
Himmler!s avatar
Alla animaliska födor innehåller essentiella aminosyror, så det låter väldigt konstigt att det skulle leda till rena urinprover.
Citera
2010-02-27, 19:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Alla animaliska födor innehåller essentiella aminosyror, så det låter väldigt konstigt att det skulle leda till rena urinprover.

Ah visst är det konstigt

Men har tagit massvis med prover sen dagen efter intag av EAA , tom 2 gånger vissa dagar då dom trodde att det kunde vara fel på stickorna och har varit hela tiden negativ ?
2 dagar innan Intag av EAA så vatr jag posivit sist och har kört på samma burk Iktorivil från Apoteket som min läkare ordinerade mig under hela tiden , mycket konstigt kan man säga?
Citera
2010-02-27, 19:24
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Ah visst är det konstigt

Men har tagit massvis med prover sen dagen efter intag av EAA , tom 2 gånger vissa dagar då dom trodde att det kunde vara fel på stickorna och har varit hela tiden negativ ?
2 dagar innan Intag av EAA så vatr jag posivit sist och har kört på samma burk Iktorivil från Apoteket som min läkare ordinerade mig under hela tiden , mycket konstigt kan man säga?

Kanske är mängden av EAA som gör skillnaden , 20 g rena esentsiella aminosyror är vad jag tar per träningsdag iaf , ingen aning vad det kan bero på , men meddelar direkt om det skulle ändras till positivt , har pissprov på Måndag igen ....
Citera
2010-03-02, 09:29
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Kanske är mängden av EAA som gör skillnaden , 20 g rena esentsiella aminosyror är vad jag tar per träningsdag iaf , ingen aning vad det kan bero på , men meddelar direkt om det skulle ändras till positivt , har pissprov på Måndag igen ....

Äh , fattar ingenting , Negativ idag igen , åt 6 mg i förrgår 4 mg igår ??

Måste vara nåt med effekten av EAA:t eftersom det började bli Negativt just dagen efter Intag av det o två dagar innan var jag Positiv o så snabbt går inte Iktorivilen ut från kroppen ...
Citera
2010-03-02, 16:53
  #11
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Äh , fattar ingenting , Negativ idag igen , åt 6 mg i förrgår 4 mg igår ??

Måste vara nåt med effekten av EAA:t eftersom det började bli Negativt just dagen efter Intag av det o två dagar innan var jag Positiv o så snabbt går inte Iktorivilen ut från kroppen ...
För att göra detta till ett litet amatörmässigt experiment så slutar du med EEA och kör kanske vanligt vassle istället i en vecka innan provet. Du tar din medicin som vanligt och ser vad som händer med stickan.
Citera
2010-03-02, 17:03
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
För att göra detta till ett litet amatörmässigt experiment så slutar du med EEA och kör kanske vanligt vassle istället i en vecka innan provet. Du tar din medicin som vanligt och ser vad som händer med stickan.

Kör klart den här veckan först som vanligt , men from Måndag kan jag göra så bara för att se
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback