2010-02-26, 12:00
Medlem
Datorn försöker installera de automatiskt när ja ska stänga av datorn. Efter 8 timmar hade datorn ännu inte stängt av sig o de stod att de installerades, well, ja behöver inte nåt "distribution service" någon som råkat ut för liknande?
Citera
2010-02-26, 12:18
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Datorn försöker installera de automatiskt när ja ska stänga av datorn. Efter 8 timmar hade datorn ännu inte stängt av sig o de stod att de installerades, well, ja behöver inte nåt "distribution service" någon som råkat ut för liknande?

Så frågan var inte vad man kan göra åt det utan om man råkat ut för det?

Jo, gissa en av de stora anledningarna till varför jag slutade använda windows och aldrig återvände?
Citera
2010-02-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokori
Så frågan var inte vad man kan göra åt det utan om man råkat ut för det?

Jo, gissa en av de stora anledningarna till varför jag slutade använda windows och aldrig återvände?

Nja ja undrar om ni gjorde er av me de, eller så. Vad är det ens bra för? Jag har inte bett sunkiga windows att installera de. Kanske slipper om jag tar bort "windows live update tool"?
Citera
2010-02-26, 12:52
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Nja ja undrar om ni gjorde er av me de, eller så. Vad är det ens bra för? Jag har inte bett sunkiga windows att installera de. Kanske slipper om jag tar bort "windows live update tool"?

Efter lite snabb googling fick jag fram att det verkar som om många har problem med just Software distribution service 3.0

Windows live update tool brukar vara dumt att ta bort då datorn slutar uppdateras utan det.

Men det jag tycker du bör göra är att antingen ringa support eller söka igenom microsofts hemsida.
Eller det enklaste är nog att bara byta OS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in