2010-03-25, 19:44
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxiclife
Jag har läst flera som kallar några av rökmixarna psykadeliska. WTF!? Jag har rökt en hel del rökmixar, och inte är det något psykadeliskt över huvud taget.
Uppfattar man rökmixar som psykadeliskt, borde man nog sluta och har förmodligen hamnat i psykos.

Missförstå mig rätt.
Nej. jag upplevde inte heller detta som psykadeliskt.
Mindblowing däremot ...

Ot: var fan har citeraflerafunktionen tagit vägen ?
Edit, funkade inte i natt men i futurism bytt!
Senast redigerad av moondawn 2010-03-25 kl. 19:55.
Citera
2010-03-27, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Mindblowing däremot ...

Tycker det är en mycket bra beskrivning, mindblowing.

PS/OT (Citera-flera tips!):
Citera
2010-03-27, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Tycker det är en mycket bra beskrivning, mindblowing.

Säger du det? Minns att du skrev i nåt inlägg om en överväldigande upplevelse efter ha rökt lite för mycket JWH. Tyckte du inte ens att den kändes psykedeliskt på sitt unika sätt?
Citera
2010-03-29, 20:43
Medlem
toxiclifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Mindblowing däremot ...

Det var riktigt bra sagt tycker jag med, mindblowing
Citera
2010-03-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Säger du det? Minns att du skrev i nåt inlägg om en överväldigande upplevelse efter ha rökt lite för mycket JWH. Tyckte du inte ens att den kändes psykedeliskt på sitt unika sätt?

Nej inte det minsta. Den enda gången jag slagits av en överväldigande upplevelse var på en okänd dos, fyllde pulver i pipan fortfarande påverkad (JWH-250) och märkte helt enkelt inte att det som låg i botten "ramla ner" i pipan. Ska jag gissa så handlade det om mellan 50-150mg. Först efter att jag rökt såg jag att det var en märkbar skillnad i zip:en (klantigt men lärorikt). Det som hände var att jag blev sjukt fysiskt påverkad och självklart lyckades den lite för vältömda påsen få mig att tänka på hur mycket jag egentligen rökt. Detta i samband med att bekanta anti-drogmänniskor knackade på dörren och ville ta en kaffe, tja det blev rätt tufft. Som att vara, otroligt stenad och även fysiskt illamående (jobbigt att andas etc). Det var obehagligt helt enkelt.

Men inte det minsta psykedeliskt. Nu är jag väl iofs inte de mest hängivna tripparen utan har väl tagit HBW runt 5 gånger och 4-ho-met kanske, 10 gånger (doser mellan 20-60+mg). Men inget jag upplevt på rökmixar har gått att likna med ens en lättare tripp på HBW. Det är en speciell känsla att trippa och även om jag inte kan jämföra mina HBW-trippar med dem på 4-ho-met så finns det ändå någon gemensam nämnare med hur man mår, känner sig, ja ÄR. Det är inget jag kan förklara nykter för då förstår jag det inte, ungefär.

Däremot vet jag att rusen inte är jämförbara, jag får nån sorts "nu, nu trippar jag"-känsla när världen ändrar karaktär, även på HBW som jag inte alls upplever mycket visuellt på. Ja ska jag försöka skillnaden så blir det ungefär så här:

När jag röker förändras jag, när jag trippar förändras världen. Typ.
Citera
2010-03-29, 21:30
Medlem
Nu hade jag inte rökt på länge men tyckte denna höll vääldigt bra. Rökte en (0.5joint) vid 21 och en runt 23-24. Sista vid 02 ungefär. Bästa lagliga jag testat ialf.
Citera
2010-03-30, 01:50
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLUURRE
Nu hade jag inte rökt på länge men tyckte denna höll vääldigt bra. Rökte en (0.5joint) vid 21 och en runt 23-24. Sista vid 02 ungefär. Bästa lagliga jag testat ialf.

Har beställt denna, så ska bli kul o prova

Fattar inte varför folk slösar på joints, 0,5 liksom wtf 1/6 av påsen går åt då, helt onödigt ju.

Ska prova hinka denna med 0,1
Citera
2010-03-30, 01:53
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Har beställt denna, så ska bli kul o prova

Fattar inte varför folk slösar på joints, 0,5 liksom wtf 1/6 av påsen går åt då, helt onödigt ju.

Ska prova hinka denna med 0,1

Ja verkligen. Om man är ute för att bli stekt så ska man skippa spliff, rullar ja joint kör jag ändå bara en 0.2a och blir lite smågosig bara. Mest för det är mysigare än att röka bong/pipa.
Citera
2010-04-01, 14:47
Medlem
IgorTks avatar
Fyfan en hink räcker gott o väl, denna mixen funkar bra.

Ruset är långt o skön, härligt o lyssna på musik
Citera
2010-05-08, 00:26
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Fyfan en hink räcker gott o väl, denna mixen funkar bra.

Ruset är långt o skön, härligt o lyssna på musik

Håller med helt Testade sj denna nyss, och blev redigt bäng på inte alls mkt och ruset är det närmaste äkta cb jag träffat på hittills.
Citera
2010-07-26, 00:14
Medlem
sprututs avatar
Har denna också förändrats i innehåll?
Citera
2010-09-11, 11:13
Medlem
users avatar
Jag kan dela på 0,2 i bong med en polare och ändå vara på randen av att snea. Denna skiten är grymt potent. En smal spliff på kanske 0,2-0,3 klarar jag bara av att röka halva på och så kan jag röka halva senare. Ger ett rätt weed-likt rus om man håller sig till låga doser. Och jag är sjukt van CB-rökare som brukar röka ungefär 07 åt gången när jag röker brunt och då är jag inte ens i närheten av så bäng som jag blir på 0.2 av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in