2010-03-11, 21:46
Medlem
shws avatar
.-.-.: Jag rekommenderar att prova Jah Rush Ultra från prylshoppen. Det är min favorit hittils och jag har provat (nästan) alla "gamla" och Eclipse Mars, Blue Orchid, Zohai RX, LD, JG och BW av dom nya.
Citera
2010-03-11, 23:13
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det här sitter i längre, men det drar inte på speciellt mycket. Samma modell men starkare kanske skulle kunna bli nåt.

Var är alla rökmixar som är bra? Har man provat 20st snart sen klassningen och inte en känns prisvärd.

En blandning av BWB och kanske PU vore nåt? Känns ju som att det iaf är lätt att åtgärda om nu BWB endast saknar lite "gasen i botten"?
Citera
2010-03-12, 00:04
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Jag kände knappt någon skillnad på BWB och JG, blev lite tröttare av JG that's it.
Citera
2010-03-19, 19:20
Medlem
har laddat upp BWB
Citera
2010-03-21, 12:56
Medlem
bbloms avatar
Nu är jag lite nyfiken på den här Bonzai Winter Boost. Men jag är inte riktigt säker på hur jag ska lägga upp min beställning. Har snart slut på Bonzai Citrus och Jamaican Gold och jag vet inte vilken av dem som är bäst, typ likadana.

Jag ska beställa en Blaze senare ikväll för att testa. Men jag ska även beställa en till mix. Tycker ni jag ska testa Bonzai Winter Boost eller tycker ni Citrus alternativt JG är bättre? Som ni ser har jag testat de två sistnämnda och har inte märkt någon direkt skillnad mellan dem två.

Tacksam för svar.
Citera
2010-03-21, 15:42
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblom
Nu är jag lite nyfiken på den här Bonzai Winter Boost. Men jag är inte riktigt säker på hur jag ska lägga upp min beställning. Har snart slut på Bonzai Citrus och Jamaican Gold och jag vet inte vilken av dem som är bäst, typ likadana.

Jag ska beställa en Blaze senare ikväll för att testa. Men jag ska även beställa en till mix. Tycker ni jag ska testa Bonzai Winter Boost eller tycker ni Citrus alternativt JG är bättre? Som ni ser har jag testat de två sistnämnda och har inte märkt någon direkt skillnad mellan dem två.

Tacksam för svar.
JG funkade inte så värst på mig men Bonzai winter boost har en lååååång skön rustid enligt konsumenttest i helgen.
Jag får hem en Bonzay Winter Boost citrus framåt veckan och då kan jag slänga upp en jämförelse här.
Men vad jag förstår är citrus mer psykedeliskt vilket jag välkomnar.
Senast redigerad av moondawn 2010-03-21 kl. 15:45.
Citera
2010-03-22, 22:04
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Beställde en påse BWB nu Får se ifall de är nått att ha, har förväntningar på detta efter att ha läst om det lite.
Enda rökmixar jag rökt innan är Spice på dess tid, några olika jwh och Ja Rush för några veckor sen vilket ja tyckte va rätt ok, dock mycket kort rus och hög tolerans uppbyggnad mot slutet av påsen.
Citera
2010-03-25, 12:43
Medlem
toxiclifes avatar
Vad jag undrar är vad som har hänt med "spicenordic.com" ? Postar här för att jag inte kan posta på just det ämnet.
Citera
2010-03-25, 13:29
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxiclife
Vad jag undrar är vad som har hänt med "spicenordic.com" ? Postar här för att jag inte kan posta på just det ämnet.

Jag har postat i tråden och frågat. Ser onekligen jävligt skumt ut..
Hoppas det löser sig och att inget allvarligt inträffat
Citera
2010-03-25, 15:06
Medlem
toxiclifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Eller hur! Då ska jag kika in där och följa det noga. Undrar vart min beställning är med, den las i helgen. Och dom jävlarna är fan alltid snabba.
Citera
2010-03-25, 15:11
Medlem
toxiclifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Men vad jag förstår är citrus mer psykedeliskt vilket jag välkomnar.

Jag har läst flera som kallar några av rökmixarna psykadeliska. WTF!? Jag har rökt en hel del rökmixar, och inte är det något psykadeliskt över huvud taget.
Uppfattar man rökmixar som psykadeliskt, borde man nog sluta och har förmodligen hamnat i psykos.

Missförstå mig rätt.
Citera
2010-03-25, 17:27
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Sidan mår bra nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in