2010-03-07, 16:41
Medlem
Doffhausens avatar
Är denna bättre än JG eller är den sämre? Nån som har provat båda rökmixarna och kan skänka lite åsikter?
Citera
2010-03-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doffhausen
Är denna bättre än JG eller är den sämre? Nån som har provat båda rökmixarna och kan skänka lite åsikter?

Tjenare =) tkr att Jamaican Gold är 100 ggr bättre och det tyckte alla mina polare med
Citera
2010-03-07, 16:50
Medlem
Doffhausens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
Tjenare =) tkr att Jamaican Gold är 100 ggr bättre och det tyckte alla mina polare med

Och då antar jag att du provat Bonzai mixen också?

Skulle vilja att minst 2 personer till svara på frågan.

Varför jag undrar är för att Bonzai är lite billigare och min ekonomi är inte värst bra (3 år gymnasiet).
Citera
2010-03-07, 18:29
Medlem
Xstars avatar
Bonzai Winter Boost var helt okej.

Själv tycker jag det är svårt att skilja på de nya rökmixarna, känns som Jamaican Gold är ungefär samma som alla andra där ute. Skulle inte förvåna mig om det är ungefär samma syntetiska cannabinoider.

Men ja, tycker INTE att JG var 100x bättre iaf.
Citera
2010-03-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Bonzai Winter Boost var helt okej.

Själv tycker jag det är svårt att skilja på de nya rökmixarna, känns som Jamaican Gold är ungefär samma som alla andra där ute. Skulle inte förvåna mig om det är ungefär samma syntetiska cannabinoider.

Men ja, tycker INTE att JG var 100x bättre iaf.

Enligt mina polare runt 6-7 st så är jg mkt bättre än bwb
Citera
2010-03-08, 13:10
Bannlyst
Har provat Bonzai winter boost nu, den höll i maximalt 30minuter,sen va det pooow och ingen bänga fanns kvar,visst slår det på,men rus längden är densamma som nästan alla andra.
Citera
2010-03-08, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrdollar
Har provat Bonzai winter boost nu, den höll i maximalt 30minuter,sen va det pooow och ingen bänga fanns kvar,visst slår det på,men rus längden är densamma som nästan alla andra.

Rökt Bonzai wintr boost nyligen,höll kanske i 25minuter sen va ja helt normal igen.
Så ja blandade Jah rush Ultra med den för ja trodde de skulle bli nåt värsta,men det blev faktiskt sämre,vet inte varför,ja kanske hade nåt kvar i kroppen av den första men inget som ja kände av.
skumt..
Citera
2010-03-08, 21:45
Medlem
InkeTinks avatar
Fick hem 1 påse Jamaican Gold och 1 påse BWB idag.
Gjorde ett lagom meck till att börja med för dagens rökmixar kan ge ett fruktansvärt obehagligt för mig såsom Eclipse och Black Widow. Sådär trippigt ni vet
Meckade ca 70% tobak, 15% JG och 15% BWB. Rullade sedan en spliff som jag delade med två vänner och kan säga att alla blev bänga.
Ruset var även ganska likt the real deal och inte sådär obehagligt. Utan mer som CB
Var två timmar sedan jag rökte och kan säga att jag ligger i afterglowen ännu.

Bottomline:

* Mycket behagligt rus
* Håller längre än alla andra mixar, 2 timmar och känner fortfarande
Citera
2010-03-09, 13:26
Medlem
Komyteas avatar
Jag kan i alla fall säga att mars eclipse hos GS har betydligt mycket mer krut än BWB, jag blandar dem två för att skapa en riktigt bra mix Dock så fullkomligt älskar jag smaken av BWB, påminner om någon uråldrig skog haha, så tyckte jag iaf när jag var stekt Barr smakar det typ, gott imo. Det glittrar som fan i morgonsolen också, whats up with that?
Citera
2010-03-10, 22:35
Medlem
Tycker detta är den bästa av dom "nya" mixarna jag testat ( Eclips mars, BW och BWB då)
Främst pga att den håller i så pass mycket längre än dom andra.
Citera
2010-03-11, 11:52
Medlem
Jakkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter

Själv skulle jag säga att Bonzai är 100 gånger bättre än Jamaican Gold. Men det är väl en fråga om vad man gillar psykadeliska rus.
Citera
2010-03-11, 12:02
Medlem
.-.-.s avatar
Det här sitter i längre, men det drar inte på speciellt mycket. Samma modell men starkare kanske skulle kunna bli nåt.

Var är alla rökmixar som är bra? Har man provat 20st snart sen klassningen och inte en känns prisvärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in