2010-02-24, 22:40
Medlem
Den 32-årige västeråsaren åkte till västkusten för att träffa en tjej. Där kom han på att han blev kär, så istället för den planerade dagstrippen stannade han tre-fyra dagar. Kvar hemma i lägenheten fanns mannens hund.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.746...-glomde-hunden

Någon från V-ås som vet vem denna IDIOT är?
Hur fan kan man vara så tokkorkad?
Citera
2010-02-24, 22:42
Medlem
unicols avatar
han fick bara 2750kr i böter med :/ ta det gånger 100 så är jag nöjd.
Citera
2010-02-24, 22:43
Medlem
Santerias avatar
Haha, det där händer ju inte?! Min man har hund och han hade hellre matat hunden med min döda kropp än låtit den svälta. True story.
Citera
2010-02-24, 23:02
Medlem
supermassives avatar
Om man vet med sig själv att man inte har pengar till att resa hem så åker man väl inte i första taget om man ändå vet att man har ett djur att ta hand om? Sen förstår jag inte heller hur man kan "glömma" ett djur sådär? Okej att man glömmer tvätten eller liknande, men en hund (eller ett annat valfritt djur).
Citera
2010-02-24, 23:31
Medlem
buggenbus avatar
Enligt artikeln rör det som en person på 32 år, och som åker till västkusten utan att ha pengar att åka hem för - trots att han har hund - och som inte vill ringa sina föräldrar och be dem mata hunden eftersom han inte berättat för dem att han skaffat hund.

Det måste ju vara någon som är lite lätt efterbliven det handlar om, navelsträngen verkar fortfarande intakt vid 32 års ålder...
Citera
2010-02-24, 23:50
Medlem
relativs avatar
Någon som vet område eller nåt? Svårt att gissa fram nåt annars..
Citera
2010-02-24, 23:59
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Ren idioti ...
Ja verkligen. Plus att det buggenbu skriver lär ju stämma jävligt bra. Allt kan ju inte stå rätt till i skallen på 32-åringen.
Citera
2010-02-25, 00:13
Medlem
SzkandaLs avatar
hoppas att fanskapet kommer förbjudas att ha hund i forsättningen.
vad är det som krävs för att individer som dessa får ett förbud till att ha djur?

har två hundar själv och jag vet inte hur många gånger det har hänt att jag inte haft ett enda jävla öre för mat till mig själv men allt haft mat mer än nog till hundarna.
jävla fittnylle.
fan va sånt här gör mig arg!

häng ut fanskapet med namn tack!
Citera
2010-02-25, 00:17
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SzkandaL
hoppas att fanskapet kommer förbjudas att ha hund i forsättningen.
vad är det som krävs för att individer som dessa får ett förbud till att ha djur?

har två hundar själv och jag vet inte hur många gånger det har hänt att jag inte haft ett enda jävla öre för mat till mig själv men allt haft mat mer än nog till hundarna.
jävla fittnylle.
fan va sånt här gör mig arg!

häng ut fanskapet med namn tack!
Man kan ju undra. En tycker ju att han borde förbjudas att ha hund eller djur överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in