2011-02-15, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeD
En kille var på en bar och ståuppade. Han drar en rad judeskämt och det ogillas helt klart av en man i publiken.
Mannen: Nä vet du vad, jag tycker inte du ska sitta här och skämta om judar. Det var faktiskt väldigt tragiskt!
Killen: Jaa, men jag tycker ändå att jag har lite rätt att skämta om judar. Min farfar dog faktiskt i ett koncentrationsläger.
Mannen: Jaha, jag beklagar verkligen.
Killen: Ja det är verkligen tragiskt, han ramlade ur vakttornet.

Den också, men inte lika många gånger..

.
Citera
2011-02-20, 03:44
Medlem
porterpottys avatar
har inte läst allt så vet inte om den är med men här kommer en:

-vad får du om du monterar ner en cykel, ritar en monterings anvisning och kör upp allt i fittan på Cindy Peters?

- Världens största kinder ägg!
Citera
2011-02-22, 01:35
Medlem
Isildurrrrs avatar
Min vän hängde sig i ett galleri för modern konst, det tog tre veckor innan någon märkte något.
Citera
2011-02-22, 01:47
Medlem
dilbers avatar
Ett skämt i bildform.
Osmakligt men riktigt bra.

http://www.imagesocket.com/view/2011...reejpg7wnl.jpg
Citera
2011-02-22, 01:48
Medlem
Meikochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilber
Ett skämt i bildform.
Osmakligt men riktigt bra.

http://www.imagesocket.com/view/2011...reejpg7wnl.jpg
Imageshack/photobucket/fuskbugg plox! Är för paranoid för att gå in på något annat
Citera
2011-02-22, 02:07
Medlem
dilbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meikochan
Imageshack/photobucket/fuskbugg plox! Är för paranoid för att gå in på något annat

Imagesocket är ren men okej.
http://img341.imageshack.us/img341/3261/treejpg7wnl.jpg
Citera
2011-02-22, 02:09
Medlem
Meikochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilber
Imagesocket är ren men okej.
http://img341.imageshack.us/img341/3261/treejpg7wnl.jpg
Haha! as skön
Tyvm för imageshack länk
Citera
2011-02-22, 21:55
Medlem
LucNNs avatar
Vad sa den vettiga när kvinnan krävde att få rösträtt?

Lisa till sin make:

- Jag vill inte stå i köket dag och nat, och sedan tror du att du kan ta mig när du vill. Jag kräver fan att få den respekt jag förtjäner. Börja behandla mig som den kvinna jag är!

Citera
2011-02-23, 15:40
Medlem
GrteekAnswer7s avatar
Vid en ödslig bar på en landsväg i sydöstra Texas sitter det en amerikan, en australiensare och en ryss. Efter ett par timmar när alla tre har druckit och haft kul börjar de tuppfäktas om vem som är starkast, vems land som är bäst o.s.v

Amerikanen reser sig upp och fångar de båda andras uppmärksamhet. -Kolla här grabbar, säger han och ber barman om ett shotglas. Han får sitt glas, tar det och kastar upp det i luften. När det är cirka 2 meter upp drar han blixtsnabbt upp en revolver. Ett skott och glaset går i kras. -Såg ni? Jag är Buffalo Bill !

Australiensaren verkar inte vara särskilt imponerad och hånler lite mot amerikanen innan han ber barman om 2 shotglas. Han tar båda glasen, kastar upp dem i luften och innan han hinner blinka drar han fram en boomerang från ingenstans och krossar båda glasen. -Vad säger ni om det,va ? Jag är Boomerang Bill!

Amerikanen och australiensaren skålar med varandra medans de beställer in en ny runda. Då tar ryssen ordet. - Grabbar, ni har båda förlorat.

-Barman, ge mig tre glas.
Han får tre glas, ställer upp dem på bardisken. Drar ner sina byxor och blottar tre snoppar. Han pissar i alla tre glasen och säger
Citera
2011-02-24, 00:06
Medlem
23838s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isildurrrr
Min vän hängde sig i ett galleri för modern konst, det tog tre veckor innan någon märkte något.

Lånar till min facebook
Citera
2011-02-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sekazz
Sen var det ju utlänningen som kom till doktorn: "Asså fifan jag fattar inte. Varje gång ja knulla svenska tjejen det rinna i mitt öga fifan, svider som jävlar! Vad fan kan det vara för nåt?"

Doktorn: "Det är nog pepparsprejen Du inte tål".

underbar
Citera
2011-02-27, 22:30
Medlem
dilbers avatar
"Idag var det så kallt att jag såg en zigenare med händerna i sina egna fickor"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem