2007-04-25, 14:00
Medlem
Ciphrows avatar
har inte orkat kolla genom alla trådar men hoppas på att ingen tagit dessa än.

När det föds ett negerbarn i sverige kallas den automatiskt för svensk.
men när det föds en kattunge i stallet kallas den fan inte för häst.

Vad var Tarzans sista ord?
Vem fan har såpat lianerna!?

Det var en norsk man som ville bli kristen och skulle döpas i sjön av prästen så dom gick ut i vattnet och prästen doppade norskens huvud under vattnet, när mannen kom upp ur vattnet frågade prästen,
P:såg du jesus?
N:Naaaaeeejj
prästen doppar då ner huvudet på mannen igen och frågar,
P:såååg du jesus?
N:Naaaeeejj
då ledsnade prästen och tryckte ner huvudet på mannen ett bra tag och när mannnen väl kom upp igen så frågade prästen på nytt,
P:Nåå såååg du jesus?
N:Naeeejj men är du virkligen sikker på at det vaa häär haan försvaan daa?
Citera
2007-04-25, 18:35
Medlem
skinner5000s avatar
Tråden är rensad från massvis av skitinlägg. Nästa användare som postar ett inlägg som behöver raderas får en tillsägelse.

/
Mod
Citera
2007-04-25, 18:45
Medlem
u_n_mes avatar
Stockholmaren hade flyttat upp till norrland och satt i sin stuga och hade inte mycket för sig då det knackade på dörren.

-tjena sa gubben som stog utanför jag e närmsta grannen och bor 5 km bort och skulle vilja bjuda dig på fest nu i helgen.
-Jasså det låter trevligt
-Jo men det är ett par saker du ska veta först. Det blir alltid en jävla massa supande på dessa festerna.
-Aja men nog har man väll svingat en flaska i sina dar så det ska nog gå bra.

-Också blir det ta mig fan alltid slagsmål.
-Jo men jag är rätt bra med folk så jag ska nog klara mig.

-Också en sista grej. Det slutar alltid men en jävla massa sex.
-Ok.. men det var ju ett tag sen man fick sig något så det är inga problem.

-Bra då säger vi så
-Föresten vilka fler kommer på festen?
-Nää det blir bara du och jag.
Citera
2007-04-25, 21:47
Medlem
Elvaralindes avatar
Har säkert varit med förut, men....

...i Auschwitz stod alla fångar i kö för att få lite av den sörja som skulle föreställa deras föda. Alla i kön var riktigt dystra, utom en liten flicka, som var jätteglad. Vakten tyckte att det var lite konstigt att en fånge kunde vara så munter, så han frågade henne varför.
- Jag fyller 9 imorgon, svarade flickan.
- Nej det gör du inte.
Citera
2007-04-25, 23:01
Medlem
Drazzes avatar
Två gubbar satt i en bastu, då sa den ena åt den andra, vill du se ett magitrick?
ja kör på, ställ dig på alla fyra. Känner du tummen i röven? Jo, simsalabim!
Citera
2007-04-26, 18:58
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwingkvack
Vad du gnäller då? Kan du komma på nåt bättre sätt att få ned ett spädbarn i en hink så var så god? De som prövat är överens om att en stavmixer erbjuder mest barndelar i hink/arbetsinsats. Om du är missnöjd med gängse hinkfylningsmetoder så är vi nyfikna på att höra dina teorier.

kanske lite sent att påpeka (försöker att ta igen alla sidor för att ha bättre koll ) men den kommentaren var absolut en av de bästa ja nånsin hört (sparar den som favorit). du ska ha en stor eloge för den kommentaren!
Citera
2007-04-26, 22:40
Medlem
marcus90_kungs avatar
mina bidrag

nu har jag änligen läst igenom alla jävla sidor. det tog uppskattninsvis 10 timmar. mitt första bidrag är jag förvånad att ingen annan kommit med tidigare.

en man hade gått vilse i öknen och inte haft sex på flera månader. han var så kåt och desperat att han försökte trycka på en kamel som han hittade. men kamelen bara gick iväg så fort han försökte. plötsligt så uppenbarar sig en vacker kvinna och säger att hon gör vad som hellst för han. då svarar mannen: skulle du kunna hålla fast kamelen åt mig?

tre generationer horor:
dottern suger av för 400kr
modern suger av för 200kr
mormodern suger av bara för att få något varmt att dricka...
Citera
2007-04-26, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
nu har jag änligen läst igenom alla jävla sidor. det tog uppskattninsvis 10 timmar. mitt första bidrag är jag förvånad att ingen annan kommit med tidigare.
om det nu stämmer.. tumme upp till dig som orkat läsa alla inlägg i en tråd
tänk om flertalet av forumets användare kunde göra detsamma vad mycket mindre *papperskorg / tråd låst* det blivit..

ursäkta offtopic.. tyckte bara det var starkt jobbat..
Citera
2007-04-27, 00:28
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Tråden är rensad från massvis av skitinlägg. Nästa användare som postar ett inlägg som behöver raderas får en tillsägelse.

/
Mod

Kanske kan få en definition av vad ett skitinlägg är så man slipper göra bort sig?
Citera
2007-04-27, 09:23
Medlem
Men lägg ner med alla jävla spinoffs på andra skämt.

Citera
2007-04-27, 14:53
Medlem
Vad är det för likhet mellan en neger och ett traktordäck?
nej
Båda är svarta och dom jobbar bäst i kedjor.

Kanske nån som redan har skrivit det men jag orkar inte läsa igenom alla kommentarer.
Citera
2007-04-27, 16:10
Medlem
u_n_mes avatar
En kille tar med sin fru till doktorn och doktorn säger senare till mannen att hon antingen har Alzeimers or AIDS.
Va? kan ni inte se skildnad på dem?
De har liknande symtomer i början men jag ska ge dig ett tipps. Kör ut henne långt ut i skogen och sparka ut henne ur bilen och om hon hittar tillbaka, knulla henne inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in