2010-02-24, 18:09
Medlem
Bogeymans avatar
Undrar om det bara är jag som ständigt råkar på dessa nitlotter när det kommer till chokladtoffen som brukade vara min absoluta favorit av karamellkungen. Sedan nåt år tillbaka har jag inte sett röken av den vanliga goda chokladen (norr om Stockholm och innerstan), vilket måste betyda att de ändrat sitt recept till någon skitig smörja som smakar vanskapt dynga?

Pratar om denna produkt: http://www.candyking.com/Candyking/t...epslanguage=SV
Finns det något hopp om att hitta de vanliga med orange kolafyllning istället för den här nya gråa smörjan, eller ska man ge upp?
Citera
2010-02-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogeyman
Undrar om det bara är jag som ständigt råkar på dessa nitlotter när det kommer till chokladtoffen som brukade vara min absoluta favorit av karamellkungen. Sedan nåt år tillbaka har jag inte sett röken av den vanliga goda chokladen (norr om Stockholm och innerstan), vilket måste betyda att de ändrat sitt recept till någon skitig smörja som smakar vanskapt dynga?

Pratar om denna produkt: http://www.candyking.com/Candyking/t...epslanguage=SV
Finns det något hopp om att hitta de vanliga med orange kolafyllning istället för den här nya gråa smörjan, eller ska man ge upp?

Jag tycker de där finns överallt. Vad menar du är förändringen på dem?
Citera
2010-02-24, 19:02
Medlem
hehe min favorit oxå :d och ja den finns ju kvar... och nej tror inte dom ändrat på receptet.... den har samma färg osm alltid
Citera
2010-02-24, 20:28
Medlem
ReeMans avatar
säker på att du inte förväxlat dem med mintpralinen? de ser ju nämligen lika dana ut förutom att det är mörkare choklad.. ja tycker man ser båda lite överallt
Citera
2010-02-25, 23:42
Moderator
Oddballs avatar
Följer inte topic för forumet.

'L&F' ---> 'MM&R'

Oddball
Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto