• 1
  • 2
2010-02-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Annars kan du förbereda dig på en sju jävlans tripp - Vaginalt
haha fyfan läskig tanke
Citera
2010-02-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
Varför krångla till det i onödan? Ta med dig någon läkemedelsförpackning som du har recept för eller nån panodilburk. Stoppa helt enkelt de piller du ska ha med dig i en sådan. Hundarna är knappast tränade för att sniffa upp läkemedel eller LSD. Lägg lapparna i en bok eller liknande. Ingen kollar igenom en bok, även OM hundarna skulle lukta sig till dig. Och de lär knappast sno din medicin.
okej tack för förslag!
Citera
2010-02-26, 11:18
Medlem
Jane Toppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tartaglia
Jag brukar alltid köra upp ett Alvedon-brus-rör i ändalyktan innan boarding!

Hur känns det i "gummisnodden" efter en långflygning månntro??
Eller blir det muggen direkt efter start och precis innan landning?

Får ont bara av att tänka på det.

...
Citera
2013-12-13, 00:11
Medlem
Fredrikos avatar
Bumpar denna tråden lite en egen fråga.

Kommer göra en lång resa med flera mellanlandningar till Asien.

Tänkte ta med mig någon Inderal (betablockare) och Lergigan (antihistamin) lite som trygghet.
Jag vill ju dock inte ta med mig hela förpackningen i handbagaget utan tänkte mig ett par stycken då lägger jag dem i en redline-påse men det måste ju fan se lite suspekt ut?
Vad händer ifall de då skulle vilja kika på dem och det bara är tabletter i en påse? De kan ju inte bara sno min medicin för att de tror att det är knark?
Citera
2013-12-13, 17:23
Medlem
KJuices avatar
Lägg ditt LSD i en bok.
Citera
2013-12-13, 20:52
Medlem
jonness avatar
Finns inte en enda knarkhund som är tränad i hallucinogener, benzo eller andra narkotikaklassade läkemedel.
Hundarna tränas nästintill i cannabis (kan man själv lukta 50m bort ffs), amfetamin, då det stinker fenylaceton om dem och i viss mån opiater, som opium och heroin (luktar lite jordigd).
Finns även specialhundar men inte inom alla kemiska ämnen.
NEJ ingen hund i världen är tränad att ta LSD. Hundar kan inte heller tränas till att leta "hormoner" heller, i form av dopingmedel.
Oftast hittas det av andra anledningar.

Sen till 50% av tiden ett hundsök görs har hundarna ofta "en dålig dag" som tjänstemännen utrycker. Har hört själv det av tullare på tåg. "Å vi hitta inget, hon hade nog en dålig dag"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in