• 1
  • 2
2010-02-24, 15:41
Medlem
Hej, skulle uppskatta lite hjälp här! Det är så att jag ska resa till Indien. Där finns ju trevliga läkemedel att få tag på enkelt, och dessa vill jag få med mig hem till Sverige sen igen(personligt bruk). Jag är mest intreserad utav tramadol, men även morfinbaserade och kanske även starka centralstimulerande medel(concerta eller nått..)

Nu till frågorna; Luktar sig knarkhundar till läkemedel som dessa och om Ja, vilka?
Vilket sätt att gömma läkemedlen är att föredra? Jag gör gärna detta med största möjliga försiktighet. Jag är kvinna, ska jag stoppa upp någon slags behållare i underlivet med tabletterna i? Och isf vad för slags behållare är bäst(tät och säker)
räcker det med att helt enkelt lägga alltihopp i bh'n?
En panodil-burk?
Jag vill ta med mig LSD också, vilket jag är rätt säker på att hundarna i kan lukta sig till. Men det är alltså viktigt att drogerna inte kan hittas.
Råd?
Citera
2010-02-24, 17:34
Medlem
Delmizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadlynightshad
Hej, skulle uppskatta lite hjälp här! Det är så att jag ska resa till Indien. Där finns ju trevliga läkemedel att få tag på enkelt, och dessa vill jag få med mig hem till Sverige sen igen(personligt bruk). Jag är mest intreserad utav tramadol, men även morfinbaserade och kanske även starka centralstimulerande medel(concerta eller nått..)

Nu till frågorna; Luktar sig knarkhundar till läkemedel som dessa och om Ja, vilka?
Vilket sätt att gömma läkemedlen är att föredra? Jag gör gärna detta med största möjliga försiktighet. Jag är kvinna, ska jag stoppa upp någon slags behållare i underlivet med tabletterna i? Och isf vad för slags behållare är bäst(tät och säker)
räcker det med att helt enkelt lägga alltihopp i bh'n?
En panodil-burk?
Jag vill ta med mig LSD också, vilket jag är rätt säker på att hundarna i kan lukta sig till. Men det är alltså viktigt att drogerna inte kan hittas.
Råd?

Jaha, du ska smuggla? Du kommer torska om du ska lägga det i BH'n som du säger och ja hundarna kan lukta till sig sina tabletter och även LSD.
Citera
2010-02-24, 17:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delmiz
Jaha, du ska smuggla? Du kommer torska om du ska lägga det i BH'n som du säger och ja hundarna kan lukta till sig sina tabletter och även LSD.
Källa på det, tack!

Sluta sprid dynga, Delmiz.

Nej, de kan inte känna lukten av tabletter och inte heller LSD.
Citera
2010-02-24, 17:56
Medlem
Tartaglias avatar
Jag brukar alltid köra upp ett Alvedon-brus-rör i ändalyktan innan boarding!
Citera
2010-02-24, 19:26
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Källa på det, tack!

säkert?
Citera
2010-02-24, 21:12
Medlem
Delmizs avatar
Citat:
Källa på det, tack!

Ursäkta mig, du har helt rätt! Ledsen för det.. Inte mening att sprida falska rykten utan TRODDE det var så.
Citera
2010-02-24, 21:33
Medlem
scandilouss avatar
röven?
Citera
2010-02-24, 21:44
Medlem
Bruttas avatar
Varför krångla till det i onödan? Ta med dig någon läkemedelsförpackning som du har recept för eller nån panodilburk. Stoppa helt enkelt de piller du ska ha med dig i en sådan. Hundarna är knappast tränade för att sniffa upp läkemedel eller LSD. Lägg lapparna i en bok eller liknande. Ingen kollar igenom en bok, även OM hundarna skulle lukta sig till dig. Och de lär knappast sno din medicin.
Citera
2010-02-24, 22:08
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delmiz
Ursäkta mig, du har helt rätt! Ledsen för det.. Inte mening att sprida falska rykten utan TRODDE det var så.
Det är lugnt. Var leds på så mycket och Du råkade stå i vägen.
Citera
2010-02-24, 22:49
Medlem
SMD FBs avatar
Kondomer brukar vara täta och säkra om du nu föredrar att smuggla vaginalt.
Citera
2010-02-24, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Kondomer brukar vara täta och säkra om du nu föredrar att smuggla vaginalt.

Annars kan du förbereda dig på en sju jävlans tripp - Vaginalt
Citera
2010-02-25, 22:26
Medlem
Delmizs avatar
Citat:
Det är lugnt. Var leds på så mycket och Du råkade stå i vägen.

Hehe, så är det ibland
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in