Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Vilket trevlig svar, sådär hemtrevligt genuint
Tackar ska titta på salvia, finns det vid ljus avdelningen på tex ica. Eller vart finner jag det ? kan ju fråga iofs. Ja visst antar jag att säker 80% av det man hör inbillar man sig, och att det är knakningar osv. Nu är väl jag typ den enda som bakar i denna lgh länga, och då bakar jag mycket
Vaknade för drygt 1 månad sedan av att jag hör någon stå i köket och vispar, du vet vispen som snärtar mot bunkens sida. Och detta var så klart ljud.
Visserligen inbillning, men tror inte allt är det. Detta med att rigga kameror, äger ingen kamera. Och nu ska jag låta som han som skyller bort allt
Men jag tror inte de vill synas, och det brukar vara så att det sker då du aldrig är beredd. Men visst ska se om jag inte kan låna en.
Tackar ska titta på salvia, finns det vid ljus avdelningen på tex ica. Eller vart finner jag det ? kan ju fråga iofs. Ja visst antar jag att säker 80% av det man hör inbillar man sig, och att det är knakningar osv. Nu är väl jag typ den enda som bakar i denna lgh länga, och då bakar jag mycket
Vaknade för drygt 1 månad sedan av att jag hör någon stå i köket och vispar, du vet vispen som snärtar mot bunkens sida. Och detta var så klart ljud.Visserligen inbillning, men tror inte allt är det. Detta med att rigga kameror, äger ingen kamera. Och nu ska jag låta som han som skyller bort allt
Men jag tror inte de vill synas, och det brukar vara så att det sker då du aldrig är beredd. Men visst ska se om jag inte kan låna en.Åh.. Va kul att du tyckte det...
Jag la en liten hög salvia i en liten plåtburk lr om man har en askopp och så la jag i tändstickor allteftersom det slocknade.. Jag har 260 kvm och röka in så det gick några stickor..
Jag tror inte att det hjälper att rigga kameror för dagens kameror kan inte registrera den energin. De bilder man har sett är ju bara ljusprickar och att saker rör på sig och då kan skeptikerna säga att du har riggat det som rör på sig iaf så det lönar sig inte..
Jag tror absolut att när en människa som är mkt skeptisk är med så har den ett så hårt och skyddande skal att det gör det svårare för spöken att komma men det är bara en tanke jag har.. Sedan som du berättar att det var en månad sedan en elvisp och förra något annat.. Det är ju inte så att det händer grejer en gång i timmen, dygnet runt.. Förstå hur länge du skulle bli tvungen att ha Dr Tinnitus hemma..
Men jag trodde inte på spöken när jag flyttade in i en lägenhet som hade ett spöke men däremot var jag ju inte en aggressiv skeptiker heller utan tog det mer för underhållande historier bara..
Jag tror inte att spöken bryr sig om kameror däremot är jag osäker på andar, de är harmoniska och har gått vidare, jag är inte säker på att de vill ge mänskligheten bevis.
Som sagt, det är ditt hem och inte är du rädd för lite luft..