Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-22, 10:05
  #1
Avstängd
Urmakarens avatar
Skulle vilja få Lyrica lagligt, hur går jag tillväga? Har aldrig varit i kontakt med den svenska vården annat i brutna ben, blodförgiftning och andra akutfall, hur gör man om man bara vill ha ett läkemedel utskrivet?


peace
Citera
2010-02-24, 22:59
  #2
Medlem
Kittycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Skulle vilja få Lyrica lagligt, hur går jag tillväga? Har aldrig varit i kontakt med den svenska vården annat i brutna ben, blodförgiftning och andra akutfall, hur gör man om man bara vill ha ett läkemedel utskrivet?


peace

Min kompis äter det mot sin fibromyalgi och det är inte svårt för henne att få det utskrivet och det är väl i såfall en distriktsläkare på vårdcentralen du ska kontakta.
Citera
2010-02-25, 00:37
  #3
Medlem
HoldenCaufields avatar
"hej, jag testade lyrica hos en polare, det funkade, kan du skriva ut ,kthx"
Citera
2010-05-20, 13:40
  #4
Medlem
RoLLiTs avatar
Drar upp tråden igen.. Ska åka iväg och träffa en läkare idag. Prata om psykisk mående osv. Jag har köpt lyrica svart nu senaste månaden. dom 2-3 första dagarna vart man väl snurrig, men sen vart jag bara så jävla på bra humör. Orkade mer, och såg mer possitivt. Är 24 plus i ålder, så kan det vara så svårt? När jag verkligen bara vill ha dom i dom doserna dom skriver ut?


En polare till mig sa också att dom ska sluta med lyrican. Men vet inte så mycket om det. Vill bara inte få ut nån jävla Citadon eller vad fan dom heter. "happy pills"

Står i mina papper att jag har missbruksproblematik osv. Men asså, jag får dra en jävla historia annars. Att jag helt enkelt har tappat livsglädjen. tom, livsglöden. På dom lyrica jag tog. Kanske köpa 2-3x 300mg.

Kanske låter som om jag är ute efter knark, men det är jag verkligen. vill kalla det "medicin" nu eftersom jag vill ha dom som medicin.

Har ni inget vettigt att säga kan ni fan bara hålla käften
Citera
2010-05-20, 14:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoLLiT
Drar upp tråden igen.. Ska åka iväg och träffa en läkare idag. Prata om psykisk mående osv. Jag har köpt lyrica svart nu senaste månaden. dom 2-3 första dagarna vart man väl snurrig, men sen vart jag bara så jävla på bra humör. Orkade mer, och såg mer possitivt. Är 24 plus i ålder, så kan det vara så svårt? När jag verkligen bara vill ha dom i dom doserna dom skriver ut?


En polare till mig sa också att dom ska sluta med lyrican. Men vet inte så mycket om det. Vill bara inte få ut nån jävla Citadon eller vad fan dom heter. "happy pills"

Står i mina papper att jag har missbruksproblematik osv. Men asså, jag får dra en jävla historia annars. Att jag helt enkelt har tappat livsglädjen. tom, livsglöden. På dom lyrica jag tog. Kanske köpa 2-3x 300mg.

Kanske låter som om jag är ute efter knark, men det är jag verkligen. vill kalla det "medicin" nu eftersom jag vill ha dom som medicin.

Har ni inget vettigt att säga kan ni fan bara hålla käften

Testat tala sanning någon gång?

Säg som det är, du mår dåligt, du köpte Lyrica, nu mår du bra, men eftersom du haft en missbrukarproblematik vill du inte självmedicinera då det är en risk för dig att återfalla i tidigare mönster.

Du lär inte under några omständigheter få en dos på 3x300/dag så det kan du ju helt glömma iaf. Möjligtvis, om du har tur, får du en initial dos på 75/dag. Å andra sidan påstår du ju att du inte vill vara hög, utan medicinerad.

Jag tror ifs inte en enda sekund på dig, och har svårt att föreställa mig att någon annan gör det, det hela blir extra svårt med felskrivningar (?) som "Kanske låter som om jag är ute efter knark, men det är jag verkligen."

En del av att missbruka är just att det ger konsekvenser, och det är det du ser nu, så have some cheese with the whine.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback