Jag skulle gärna ha mustasch. Jag har ett riktigt mustaschansikte
Tråkigt nog är min skäggväxt ganska blygsam, jag är ju fortfarande ganska ung, och det ser oftast bättre ut slätrakat.
Din mustasch är i mitt tycke lite väl buskig, men jag förstår att det är det du strävar efter och då tycker jag att det är okej. Annars skulle jag nog vilja se en lite mer businessbetonad mustasch
Den första där är ruskigt stilig, som jag nämnde innan så förespråkar jag ju den mer Errol Flynska mustaschen och där har du ännu ett praktexempel på denna tidlösa klassiker!
Fan, Daniel Day Lewis har rejäl behåring i fejjan han - det var fan en tät murre!
Fan när man ser en stilig karl som dig såhär en måndag så blir man ju lite sugen på att ge fan i hyveln ett par veckor och låta mustaschen göra comeback i hushållet igen.
Nu rodnar jag nästan, hörru! Men det tycker jag i alla fall låter som en bra idé. Se till att slänga upp bild sen!
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Jag skulle gärna ha mustasch. Jag har ett riktigt mustaschansikte
Tråkigt nog är min skäggväxt ganska blygsam, jag är ju fortfarande ganska ung, och det ser oftast bättre ut slätrakat.
Din mustasch är i mitt tycke lite väl buskig, men jag förstår att det är det du strävar efter och då tycker jag att det är okej. Annars skulle jag nog vilja se en lite mer businessbetonad mustasch
Gillar Nivens mustasch! Tyvärr har jag för ljus mustasch och dessutom ett litet hål mitt i där det inte växer så mycket. Tror inte det sett så fint ut. Tror inte heller att en Daniel Day Lewis-mustasch passat på mig som bara är strax över 20-års-strecket.
Kör själv på mustasch och lite.. fläckvis skägg haha. Så mitt svar är definitivt att behålla.
Tycker dock det ser ut som att den är riktigt ojämn(att den går ner mer på höger sida än vänster), men min skärm är för tillfället utbytt mot något fördjävligt så jag kanske ser fel.
Och jag hade personligen föredragit en något mer nersmalad variant av den, inte i stil med pencil moustache varianten som diskuterats(inte för att den inte var grym på sin tid), fast lite "vassare". Inte för att den tjockleken inte passar dig, för det tycker jag den ser ut att göra.
Kör på med den tills du tröttnar.
Sedan om någon månad kanske du kör med helrakat för att senare köra med mustasch igen.
Du måste ju inte alltid ha den.
Men det är snyggt med ansiktsbehårig. Så länge det sköts!
Kör på med den tills du tröttnar.
Sedan om någon månad kanske du kör med helrakat för att senare köra med mustasch igen.
Du måste ju inte alltid ha den.
Men det är snyggt med ansiktsbehårig. Så länge det sköts!
Det tycker jag är en sanning med modifikation - en lite vildvuxen outlaw-murre är helt fel alltså!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!