Har senaste tiden testat både Skype och Viber, men ljudet hackar/laggar hela tiden.
Att detta skulle bero på min internetanslutning är utesluten då jag testat via flera wifi och 3G men problemet kvarstår, så mina frågor till er.
1. Fungerar det för dig?
2. Finns det andra tjänster som fungerar?
3. Tror ni att internetleverantörerna ligger bakom att det strular? för att dom vill att folk använder deras vanliga telefontjänster?
När jag är i ett videosamtal har jag den där svarta listen längst ned med lägga på-knappen, +-knappen, textrute-knappen osv. Tidigare brukade listen försvinna från bilden om man inte rörde musen på några sekunder men nu är den alltid kvar och blockerar således den nedre delen av videon. Vet någon hur jag får bort den?
hej,
ser att en del personer har samma fel som jag men ingen tycks svara på det
det handlar då om att när jag starta min skype så kommer rutan upp men inga "inloggningsfält".
nån som har en snabb och enkel guide?
kör med windows 7 x64
Ni som är bra på skype.. Visas det bara original bild när man camar eller kan man ändra till något annat som te.x sepia och lägga till "stjärnor" i bakrunden? Om man kan, hur gör man då?
P.s Jag har en mac dator.
Senast redigerad av Reexas 2012-11-10 kl. 23:44.
Jag droppas konstant från samtal hela tiden, någon som vet vad problemet kan vara? Hade inte detta problemet förr, det kom bara för typ en månad sedan.
När jag klickar på en kontakt i skype på ser jag dennes "location", t.ex Sydney. Går det att stänga av så att mina kontakter inte kan se vart jag befinner mig?
Av någon anledning så laggar det för mig något rejält när jag ska prata i skype. Det står att internetanslutningen är långsam men jag sitter på 100/100. Det har inte varit några problem tidigare.