Citat:
Ursprungligen postat av Fyll-Bosse
Har haft det i flera år fram till förra veckan. Båda nummer gick hela tiden fram i luren. beroende på inloggningsalternativ betalade jag själv eller arbetsgivaren och då frontade man utåt med två nummer.
Tele2 (eller om det är Comviq) Tror det var Tele2.
Stabilitet helt ok. Men när jag sedan beställde ett kontantkort från Tele2 (för ett speciellt ändamål) så rörde de till konteringen lite (trots att jag varnat dem för att inte göra det).
Tjänster i nätet funkade förbannat illa på Grand Canaria, och inte så bra i Polen och i Tjeckien (speciellt Tjeckien) heller.
Säg till om du vill veta nåt mer. Körde på en Sony P910i och P1i.
Det hade varit bra med några förtydliganden. Du hade alltså bara ett simkort i din telefon, men båda numren var mappade till det? Om man då väljer vilket nummer man ska ringa från när man loggar in på telefonen så måste det ju ställa krav på att telefonen kan hantera det. Hur vet man om sin telefon stödjer det, vad heter tjänsten? Jag kommer själv att köra med en HTC Hero.
När du säger att det började bli instabilt, var det när du försökte koppla in ett tredje telefonnummer till samma simkort? När du kopplade ihop numren så, var samtliga abonnemang hos samma operatör då?