2010-05-11, 16:26
Medlem
Har spridit ut 700g frön nu, sett till att de hamnat under jord och fått rikligt med bevattning...får hoppas det blir något resultat!
Citera
2010-05-11, 19:17
Medlem
Chilifoefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allting
Kul att du frågar, egentligen handlar det om östkusten, inga på väst eller runt värnern och vättern brydde sig. De kör som alltid sin egna stil.

Försöket nu, handlar lite om att de som flyger lite "halvprivat" kan få en näve och kasta ut lite "härodär", men det är inget låtsas-snack. Mycket av mitt snck är skitsnack. Men det är lite vad hypotesen handlar om. Vad bidrog han med? -skitsnack.....

Runt lund är 10 000 frön sådda, men vi tänkte lägga oss över inland. Tyvärr sabbade NI ALLIHOPA! projektet för att ni sår industrihampa. Det skadar gener och eftersom ni absolut MÅSTE av någon jävlig anledning förstöra för oss så blir det minst fem år längre innan man kan plocka roka vid vägkanten på sensommaren....

Jävla skit. Ni fattar inte vad som händer och ni bryr er ej........ 14kg är släppt och i bästa fall så kan ni wobbla ut i naturen och leta första veckan i Okt.....

FAN! Jag sa ju åt er att inte använda industrihampa, ni kunde fått frön av mig. Fattar ni hur mycket pollen en aktion som denna strör ut? Samtidigt som många har odlat den enda rökbara 'hampan' som självsår sig själv....

Kom igen folket.... en sida försöker införa rökhampa som ogräs, en annan front planterar ORÖKBAR SKITHAMPA!

Vi gör allt.... ni bryr er fan inte alls.... Kom igen för fan.....
Du skriver så jag tror du trippar på läskigt knark här :S Att du trippelpostar och citerar dig själv gör mig inte mindre övertygad.
Eftersom Owergrow inte direkt är nytt hade du kunnat lagt lite energi i att berätta om eran egen "operation" istället för att hålla den top secret så att ingen vet att de "förstör" för ndra genom att så lite hampafrön. Så skyll inte på alla owergroware, då ni kunde berättat lite mer om erat flygprojekt istället för att hålla det hemligt. Jag hade iallafall ingen aning om det.

Lite mer ONT: Hoppas någon sår lite i hemstaden också
Och till alla er som sår och som får resultat av erat odlande: TA KORT!! Massor av bilder vill vi ha!
Citera
2010-05-17, 13:03
Medlem
Pez-DJs avatar
Till min förvånan så såg jag i dag där jag sått några frön att de börjat gro, samt senare nu då jag gick förbi så hade någon tatt jord där så de kommer nog få en trevlig överaskning i rabatten hehe ^^
Citera
2010-05-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pez-DJ
Till min förvånan så såg jag i dag där jag sått några frön att de börjat gro, samt senare nu då jag gick förbi så hade någon tatt jord där så de kommer nog få en trevlig överaskning i rabatten hehe ^^
haha fan va kul. du får spana in grannarnas rabatter
Citera
2010-05-18, 00:39
Medlem
Memory-leaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pez-DJ

Hahaha!
Citera
2010-05-21, 02:25
Medlem
jamesdeans avatar
Var ute i stan idag och tittade på blomkrukorna där jag planterat. Tyvärr har ingenting växt i typ 7/8 krukor, men i enstaka krukor har plantor börjat växa, och vissa av dem hade blivit rätt stora Ska nog ut och ta bilder imorgon. En rolig grej var att jag tittade in på krukorna på väg till och från polisstationen (för att beställa pass)
Citera
2010-05-24, 07:59
Medlem
Pez-DJs avatar
Här har vi en bild på de små rackarna som tar sig(4dar gammal bild typ), och påpekar att det är ICAS hampafrön(hemp seeds) som gror alldelens UTMÄRKT för de som klankar ner på dem.

Sorry om bilden inte är super, är en mobil bild.

http://img196.imageshack.us/img196/7082/20100520496.jpg
Citera
2010-05-24, 20:58
Medlem
Icecrypts avatar
Alla blomkrukor längs drottninggatan i norrköping är preppade med potenta frön....
Citera
2010-05-24, 21:04
Medlem
milofos avatar
Ni som inte kan förgro kan preppa fröerna genom att täcka dom med rumsvarmt vatten i 24 timmar. Dom preppade fröna blandas sedan ner i redan våt jord blandad med vattenkristaller som kastas ut i minst 3 cm tjocka lager.

På det här sättet slipper ni stå och gröta med vatten och groddar på allmän plats och kan istället fylla små påsar med färdig frömix...
Citera
2010-05-29, 08:55
Medlem
Belows avatar
ner och inhandla frön om dom nu har sånt på vårat lilla ica i borlänge

lägga lite överalt, synd att polishuset inte har några rabatter runt huset! men blir på diverse ställen runt om i borlänge tar kort om det händer nått

eller det kanske är försent in på säsongen
Citera
2010-06-02, 20:48
Medlem
Pez-DJs avatar
Nu har dom små rackarna grott ändå mer
http://img3.imageshack.us/img3/7563/20100602518.jpg
Citera
2010-06-02, 23:47
Medlem
Memory-leaks avatar
Citat: