2010-05-06, 20:29
Medlem
ibanez2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Ha kvar de sprk som du vet att du kan behva, frslagsvis svenska och engelska, rensa resten om de r ibockade

Sprken har jag fixat men de vriga kategorierna d?
Citera
2010-05-06, 21:16
Medlem
Snjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibanez2
Sprken har jag fixat men de vriga kategorierna d?
Det r ingen fara, den scannar bara efter filer som du inte behver och tar bort dessa. Jag har krt det hr programmet ett tag nu, och jag kan garantera att inget ont hnder

Jag har en frga angende programmet;
Om jag t.ex tar bort japanska, frsvinner "fontsen" till det sprket ocks d? T.ex om jag besker en japansk webbsida, ser jag bara rutor istllet fr deras symboler?
Citera
2010-05-06, 21:20
Medlem
tzjs avatar
Du kommer fortfarande se japanska och kinesiska tecken och ven andra sprk ven om du deletar dem i Cleanmymac.

Kolla hr tex:http://www.google.com.hk/

Du borde se kinesiska tecken.
Citera
2010-05-06, 21:25
Medlem
Snjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Du kommer fortfarande se japanska och kinesiska tecken och ven andra sprk ven om du deletar dem i Cleanmymac.

Kolla hr tex:http://www.google.com.hk/

Du borde se kinesiska tecken.
Ah vad bra, tack
Citera
2010-05-13, 15:23
Medlem
ibanez2s avatar
Hur ofta brukar ni kra CleanMyMac?
Citera
2010-05-13, 15:34
Medlem
tzjs avatar
1 g/timme ca. Gillar att ha rent i datorn.

Citera
2010-05-13, 15:48
Medlem
Snjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibanez2
Hur ofta brukar ni kra CleanMyMac?
En gng i ~veckan. Men jag brukar ven anvnda den nr jag ska avinstallera ett program. D drar man bara programmet in i CleanMyMac och den sker igenom efter tillhrande filer och slnger dessa ocks. Men jag gillar att ha det rent, s jag kr en full scan en gng i ~veckan som sagt.
Citera
2010-05-13, 20:24
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Gillar Clean My Mac skarpt. Riktigt sknt program.

Kr den en gng i mnaden eller ngot. Det r inte s mycket skit som hinner komma p en mnad. Men smaken r som baken antar jag. Eller rttare sagt: opinons are like assholes, everybody has one.
Senast redigerad av AbrahamLincoln 2010-05-13 kl. 20:27.
Citera
2010-05-13, 21:25
Medlem
RobinsonKruses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
En gng i ~veckan. Men jag brukar ven anvnda den nr jag ska avinstallera ett program. D drar man bara programmet in i CleanMyMac och den sker igenom efter tillhrande filer och slnger dessa ocks. Men jag gillar att ha det rent, s jag kr en full scan en gng i ~veckan som sagt.

Bocka i "Enable Automatic Application Uninstaller" under "Preferences > Advanced" s ppnas CMM automatiskt nr du drar en app till papperskorgen

Hur mycket ligger era cache-filer p? Jag lyckas samla ihop ca 500mb p bara ngon vecka, lter lite vll mycket men kanske inte r det..
Citera
2010-05-13, 21:27
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinsonKruse
Hur mycket ligger era cache-filer p? Jag lyckas samla ihop ca 500mb p bara ngon vecka, lter lite vll mycket men kanske inte r det..

Har du provat att surfa p internet ngon gng?

Jag drar ihop 5-600 MB i cache p 2 dagar....
Citera
2010-05-13, 21:32
Medlem
Snjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinsonKruse
Bocka i "Enable Automatic Application Uninstaller" under "Preferences > Advanced" s ppnas CMM automatiskt nr du drar en app till papperskorgen

Ah det har jag lyckats missa, tack

P 1-2 dagar s skjuter det genast upp i ~500mb, och efter en vecka verkar det n toppen p ~1gb. Det r frmst Safari och Spotify som str fr den strsta delen av detta.
Citera
2010-05-13, 21:38
Medlem
RobinsonKruses avatar
Aha fyfasiken, trodde inte det vart s mycket p s kort tid men vad bra tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in