Jag fick igår utrymmesbrist på en av mina diskar och kopierade då över hela min porrsamling till en annan disk och tog sedan bort den från den ursprungliga disken.
Men nu när jag testar att köra igång en av filmerna så går det inte! Får följande felmedelande i VLC "VLC kunde inte öppna MRL:en "E:\KATALOGNAMN\FILNAMN.wmv". Kontrollera loggen för mer detaljer."
De filer jag tankade hem igår verkar funka, men ingen av de filer som jag tagit hem tidigare.
Kan någon hjälpa mig att förstå vad som har hänt mina stackars fil(m)er?
Har gjort ominstallationen av VLC redan, har även testat i Windows Media Player. Inget funkar. Är väl bara att acceptera att samlingen är borta då... =(
Naturligtvis har jag backup på alla bilder som är av vikt (från dotterns födelse och framåt) och självklart är inte porrsamlingen på långa vägar lika viktig. Däremot var den insamlad under en lång tidsperiod, och det fanns klipp som jag verkligen gillade där... =)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!