2010-02-19, 10:36
Medlem
jacobzons avatar
Jag fick igår utrymmesbrist på en av mina diskar och kopierade då över hela min porrsamling till en annan disk och tog sedan bort den från den ursprungliga disken.

Men nu när jag testar att köra igång en av filmerna så går det inte! Får följande felmedelande i VLC "VLC kunde inte öppna MRL:en "E:\KATALOGNAMN\FILNAMN.wmv". Kontrollera loggen för mer detaljer."

De filer jag tankade hem igår verkar funka, men ingen av de filer som jag tagit hem tidigare.
Kan någon hjälpa mig att förstå vad som har hänt mina stackars fil(m)er?
Citera
2010-02-19, 13:36
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Om du väljer en annan mediaspelare, blir det samma där?

Provar att göra en fullständig ominstallation av VLC. Använd detta verktyg -> http://www.revouninstaller.com/
Citera
2010-02-19, 13:38
Medlem
filerna är borta!
Citera
2010-02-21, 19:49
Medlem
jacobzons avatar
Har gjort ominstallationen av VLC redan, har även testat i Windows Media Player. Inget funkar. Är väl bara att acceptera att samlingen är borta då... =(
Citera
2010-02-22, 01:28
Medlem
det är sånt som händer... det e därför man ska ha backup på viktiga foton osv...
Men om nu kan anse att en porrsmaling e viktig...?!?
Citera
2010-02-23, 07:28
Medlem
jacobzons avatar
Naturligtvis har jag backup på alla bilder som är av vikt (från dotterns födelse och framåt) och självklart är inte porrsamlingen på långa vägar lika viktig. Däremot var den insamlad under en lång tidsperiod, och det fanns klipp som jag verkligen gillade där... =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in